wtorek, 25 stycznia 2022

Pieprz cytrynowy-3 nitkowy. 3 fadena lana svetero.

 Sweterek z 3 nitek włóczki "Folco"- 50% wełna merynosowa i 50% dralon. Zrobiłam go  od góry na drutach 2,75. Wzór najprostszy z możliwych czyli: ściągacz 1 prawe i 1 lewe, dalej tylko prawe. Typowa robótka telewizyjna, którą można dziergać patrząc w telewizor. W efekcie końcowym ta beżowa niteczka się "ukryła". Ogólnie z efektu jestem zadowolona. Tiun cxi sveteron mi trikis de 3 fadenoj de merynosa lano. Mi trikis gxin de la supro nur per dekstraj masxoj. Tre rekta, tiel nomata televida trikado. La trikoloj 2,75 mm. De la fina efekto mi estas tre kontenta.















8 komentarzy:

  1. Piękne sweterki pani tworzy.
    Pozdrawiam.iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy melanż powstał z połączonych nitek a pieprz cytrynowy to dobre określenie. Świetna bluzeczka powstała i pięknie układa się na figurze. Proste fasony są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zgrabnej modelce wszystko dobrze leży jak ulał. Ani za luźne, ani za ciasne. Nie każdemu taka figura dana.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To taki jeden z moich ulubionych modeli - najprostszy i najzwyklejszy, ale za to najlepiej się nosi! Bardzo ładnie wyszedł! Nie pomyślałabym aby połączyć takie trzy kolory razem, a tu proszę, jaki udany efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję. Takie modele najszybciej powstają, też je lubię. Ostatnio często się bawię w takie mieszanie kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń