środa, 17 lutego 2021

Przeróbka. Nowe ze starego.

 Dawno temu z włóczki ''Karisma" wydziergałam szal i czapkę. Komplet dość długo mi służył, ale czapka się rozciągnęła i tak zwyczajnie przestała mi się podobać. Antaux tre longa tempo mi trikis por mi vintran kompleton de la lano je la nomo "Karisma". Post ia tempo tiu kompleto jam ne plu placxis al mi, do mi decidis, ke mi maltrikos la cxapon kaj mi trikos ion pli novan.


 

Sprułam czapkę i postanowiłam zrobić nowszą wersję. Zebrałam włóczki. 4 nitki to wełna, a 2 to len. Mi disdonis aliajn fadenojn. 4 estis la lano kaj 2 estis la lino.


 Wzór najprostszy z możliwych. Ściągacz 1x1. Drut z żyłką 4 mm. 2 dni dziergania. W trakcie pracy zabrakło mi najgrubszej włóczki. Uprułam kawałek z szala i to wyszło mu tylko na dobre, bo wcześniej był za długi. Tre rekta skemo. La trikoloj 4mm. 2 taga trikado. Kaj estas io preskaux nova kaj ege varma.


To zdjęcie najlepiej oddaje kolor zestawu. Tiu foto montras la plej gxustan koloron.

 



 



6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy kolor wyszedł z pomieszanych nitek. Czapeczka wygląda wspaniale a z szalikiem tworzą piękny komplet.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nowa czapka faktycznie bardziej pasuje do szala :0) a i fason ponadczasowy jest ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak myślałam zabierając się za dzierganie, żeby fason był na dłużej. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka i komplet z szalem wygląda świetnie! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń