sobota, 27 marca 2021

Drugi element. La dua elemento.

 W poprzednim poście zaprezentowałam spódnicę z wełny merynosowej. Użyłam drutów o grubości 3mm. Tak jak już pisałam jest to wełna merynosowa 1500m/100g. Robiłam w 3 nitki na drutach 3mm. Spódnica waży 19 dag, a sweterek 21 dag. 

En la antauxa enskribo mi jam prezentis la jupon, kiun mi trikis al mi je merinosa, ege maldika lano. Nun mi trikis duan elementon kaj mi havas la kompleton. Por triki tiun cxi jupon mi uzis nur 190gramoj da lano kaj por la svetereto nur 210 gramoj. Do la tuto estas tre malpeza. Trikoloj 3 mm.











 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dzięki temu wpisowi odkryłam ciekawe miejsce. Będzie w moim czytniku.

      Usuń
  2. Świetny komplet, doskonale leży. Podoba mi się bardzo ten ażur na swetrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Schemat ażuru w poprzednik poście.

    OdpowiedzUsuń