wtorek, 26 października 2021

Nie całkiem takie same. Ne tute samaj.

Czapki, które zrobiłam dla moich dziewczyn.  Wyglądają tak samo, choć takie same nie są. Włóczka to skarpetkowa "Fabel". Robiłam w 2 nitki na drutach z żyłką 3,5 mm na okrągło, bez zszywania. Na końcu było już trudno przeciągać żyłkę dlatego przełożyłam na 3 druty skarpetkowe i zakończyłam w ten sposób., że pozostałych kilkanaście oczek ściągnęłam za pomocą igły. Pierwsza dla mojej wnuczki Basi. Obwód 98 oczek. Por miaj nepinoj mi trikis cxapojn. Ili aspektas same, ecx ili samaj ne estas. Mi trikis je la trikoloj 3,5 mm en du fadenoj. La unua estas por mia plej maljuna nepino Banjo. Mi trikis je 98 masxoj.



2 dla Hani, mojej drugiej wnuczki. Dziergałam na 104 oczka. Por Hanjo, mia pli agxa nepino mi trikis je 104 masxoj.





 

Następna dla synowej na 116 oczek. La sekvonta por mia bofilino je 116 masxoj.



I moja na 128 oczek.  Mia estas je 128 masxoj.




 

4 komentarze:

  1. Może i nie takie same, ale tak samo ładne!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapek nigdy nie jest za dużo a takich pięknych, to szczególnie:) Cała Rodzina zabezpieczona i zadowolona:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Jeszcze namawiam męża i syna, ale oni o czapkach nawet nie chcą słyszeć.

    OdpowiedzUsuń