poniedziałek, 4 września 2023

W mocnym różu. En La forta róza koloro.

Włóczka to moher z firmy "Gazzal". Zużyłam całe 16 dag. Druty 3 mm. Wzór wymyśliłam taki, żeby była to robótka maksymalnie prosta. Całość robiona od góry, całkowicie bezszwowo.

  Tiun cxi moheran sveteron mi trikis de la mohera fadeno de la firmao "Gazzal". Mi uzis nur 160g. La trikoloj 3 mm.. La ornamenton mi elpensis tia maniere, ke gxi estu maksimumefacila. Mi trikis tuton de la supra flanke tute ne kudrante gxin.








6 komentarzy:

  1. Niesamowite, jak kolor włóczki tak dobrze wpasował się w ten fason. Bardzo fajna bluzeczka albo sweterk (zawsze mam problem z określeniem gatunku). Wzorek na rękawach to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. W prostocie siła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest piękny, ażurowy wzór na rękawach dodaje mu charrakterru ;0) a mocny kolor różu bardzo Ci pasuje :0)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ten sweterek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń