środa, 24 lipca 2024

Z innej epoki. De alia tempo.

Moją ulubioną włóczką od dawna jest wełna merynosowa i to z niej najczęściej dziergam. Tym razem jednak zupełnie bez planu zakupiłam to coś. Jedyny walor to kolor i miękkość.  Zaczęłam dziergać jak mi się wtedy wydawało wzór 'z głowy".  Po skończeniu i ubraniu doznałam olśnienia. Dosłownie "zobaczyłam ' moją mamę jakieś 50 lat temu w identycznym, Sweter noszony, wygodny. Lubię go.

De longa, longa tempo mi cxiam teikis de merinosa lano. Tiu foje mi acxetis tion tute hazarde pro ia impulso. Mi trikis, kiel mi komence pensis de la kapo. Kiam mi finigxis gxin mi rememoris al mi, ke antaux pli ol 50 j tian identan havis mia patrino. Tian surprizon faris al mi mia animo. La sveteron mi jam sxatas kaj portas kun granda plezuro.


W Augustowie. En Auxgustovo.



W Ustroniu Morskim. Cxe pola marbordo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz