czwartek, 9 maja 2019

Koralowa sukienka. Robo.

Jakieś 3 miesiące temu zaczęłam dziergać nastepną wełnianą sukienkę. Już myślałam, że jej nie założę, ale się ochłodziło, dlatego mogłam się w niej zaprezentować. Zrobiłam ją z mojej ulubionej ostatnio włóczki "Lanagold 800". Robiłam na drutach 3,25 w 2 nitki. Trochę mi czasu zajęła, bo ponad 3 miesiące, ale jest. Ciepła miękka i bardzo wygodna, a do tego to mój własny pomysł. Oto i ona. Jen mia nova robo, trikita de mi laux mia propra skemo. Mi trikis gxin de la lano "Lanagold 800".  Mi sxatas gxin, cxar gxi estas tre varma, mola kaj komforta. la trikoloj 3,25 mm. Trikita de 2 fadenoj.







4 komentarze:

  1. Śliczna ! Jak się ma taką figurę to można sobie pozwolić na takie cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Patrząc na taką sukienkę myślimy, że jest to fason tylko dla szczupłych. Nic podobnego. Fason jest luźny, lekko taliowany nie opina się na ciele, tym samym nie widać sadełka i wygląda szczupło. A co do figury to przy wzroście 161 cm ważę 68 kg. Dużo!

      Usuń
  2. Super pomysł i piękne wykonanie! Wzór świetnie pasje do gładkiej części sukienki. Sukienka prezentuje się elegancko i bardzo mi się podoba:)
    A ile włóczki zużyłaś na to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję. Na zieloną-poprzednie wpisy zużyłam mniej niż 60 dag włóczki "Lanagold" 280m/100 g.
    Teraz na koralową mniej. Użyłam "Lanagold800" w 2 nitki i ku mojemu zdumieniu sukienka waży 42 dag. Rozmiar 42. Druty 3,25.

    OdpowiedzUsuń