niedziela, 14 lipca 2019

1 z 3 ekologiczna, zakupowa torba. 1 de 3 ekologia, sako.

Od bardzo dawna w pojemniku pod łóżkiem (magazyn włóczek) zalegały spore ilości sznurkowatego akrylu pod nazwą "Etamin". Na fali dobrej mody na ekologiczne torby zakupowe zrobiłam 3. Są prawie takie same. Jedna od razu wyszła. Robiłam je od dołu zaczynając od prostokąta, następnie 2 razy nawijany słupek, 3 oczka łańcuszka. Góra to półsłupki. Wzór to suma gdzieś pewnie odgapionych toreb. Zużyłam na każdą około 3-3,5 motka, czyli ciut więcej niż 10-11 dag. Torby wyszły fajne, choć w przyszłości muszę zwrócić uwagę na to, że bardzo się rozciągają, dlatego następne zrobię nieco krótsze. De longa tempo mi posedis akrilan fadedon je la nomo "Etamin". nun estas la modo por, ke fari acxetojn kun ekologiajn sakojn. Do mi krocxetis tri  preskaux samaj butikumadaj sakoj. Unu ricevis mia filo. Mi krocxetis ilin, sed ia konkreta skemo. 



2 komentarze:

  1. Świetna torba! Takie siatki to same plusy: ekologiczne, zmniejszają mniej atrakcyjne zapasy włóczkowe, szybko się je robi, no i mocno pakowne:) Też powoli przymierzam się do zrobienia takiej ale teraz moim priorytetem jest kocyk dla maluszka, który ma przyjść na świat lada chwila:)
    Pozdrawiam!
    Przy okazji widzę też piękny niebieski sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Zrobiłam już 3, robi się 4. Sweterek prezentowałam kilka wpisów wcześniej, bardzo go lubię i choć to wełna to zupełnie nie gryzie. Kocyki robi się bardzo przyjemnie. Robiłam kilka, też można na blogu podejrzeć.

    OdpowiedzUsuń