poniedziałek, 1 czerwca 2020

Dzięcięce. Por infanoj.

Dziś w Dniu Dziecka chcę się pochwalić, ale nie moją pracą. Ela to siostra mojego męża. Przez kilkanaście lat lub dłużej nie miała drutów w rękach. Teraz do nich wróciła i w bardzo krótkim czasie zrobiła kilka ciuszków dla swojej wnuczki Inki i wnuka Anatola. Ja jestem pod wielkim wrażeniem, bo oczka są wyjątkowo proste, a wrobienia  do najłatwiejszych nie należą. Wszystkie niteczki z tyłu są schowane.


Ta bluza powstała dla prawie rocznego Tolka. Tiu cxi bluzo estas por preskaux unu jaragxa Anatolo.


 Lisek dla Inki. Vulpeto por Inka.


 Ten z pieskiem jest już skończony. Tiu kun hundeto jam estas preta.


 I gotowa ciężarówka. Kaj preta kamiono .


Zdecydowanie ten z krówką i łąką z tyłu zrobił na mnie największe wrażenie. Tiu cxi kun la bovino estas por mi la plej bela kaj interesa. Antauxo kun bovineto kaj malantauxo kun herbejo.
 

 Kot i z tyłu myszka. Jak dla mnie urocze. Kato kaj malantauxe muso. Por mi ili estas cxarmaj.



Życzę miłego Dnia Dziecka dla wszystkich dzieci i wszystkich dorosłych, którzy mają choć trochę z dziecka w sobie. Mi deziras agrablan infanan tagon por infanoj kaj por cxiujn kiujn sentas en si infano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz