czwartek, 28 maja 2020

Stare-nowe łóżeczko. Maljuna-nova liteto.

Jakiś czas temu w starych rupieciach odnalazło się łóżeczko dla lalek, a właściwie to jego boki. Postanowiliśmy temu ponad 50 letniemu starociowi nadać drugie życie. Z kawałka sklejki mąż wyciął dno. Reszta pracy pozostała dla mnie. Wyjęłam maszynę do szycia, coś tam próbowałam zrobić, ale poległam. Nie potrafię i już.  Maszyna została schowana głęboko, żeby nie drażniła. 
Antaux ia tempo dum la tre malnovaj objektoj mi trovis liteton por la pupoj. Tio estis tre malnova, pli ol 50 j. liteto. gxi estis nekompleta. Mia edzo riparis gxin kaj mi kudris  la reston.  Mi ne sukcesis kudri per la kudri masxino, do mi faris cxion per mane. Tiu donaco ege placxis al mia pli maljuna nepino.


Przygotowałam materiały do szycia ręcznego. Mi preparis cxion.


Pomarańczowy materiał to 30 letnia etamina.  Orangxa materialo estis ege malnova.


Na sklejkę położyłam podwójną warstwę wkładu do kołder, owinęłam materiałem i obszyłam.


Następnie powstała poduszka i kołderka z takim samym wypełnieniem. Poste mi kudris la reston.


Dla ozdoby doszyłam wstążkę. Ona też pochodziła ze starych zapasów.




Wnuczka prezent otrzymała.  Mia nepino jam ricevis tiun cxi donacon. Sxi estis ege kontenta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz