poniedziałek, 19 października 2020

2 składnikowy sweterek. 2 lana svetero.

Zrobiłam sobie sweterek z 2 niteczek. Każdej z osobna było za mało. Myślę, że po połączeniu wyszło to całkiem dobrze. Korpus zrobiony na drutach 3 mm z włóczki "Lanagold 800", a rękawy i dół z "Kid Moheru" na drutach 3,5 mm. Można powiedzieć, że to wytwór resztkowy. Wzór kombinowałam samodzielnie. Mi trikis por mi svetereton. En tiu cxi svetero mi uzis du divarsajn fadenojn. Ili estis "lanagold 800" kaj "Kid mohair". La korpo edtis trikitaj je la trikoloj 3 mm kaj  la resto je 3,5 mm. Oni povas diri, ke mi kreis gxin de la restoj. La skemon mi elpensis mem.








Schemat z Istagrama. Góra zmieniona na jersej La skemo devenas de Istagramo.




4 komentarze:

  1. Trzeba się bardzo dobrze przyjrzeć, żeby zauważyć że to dwie różne włóczki. Przynajmniej na zdjęciu. Ładnie to wyszło, bardzo mi się podoba połączenie prostoty z delikatnym ażurem, bez przesady. Bardzo ładny sweterek!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sama nie przypuszczałam, że to tak fajnie wyjdzie.

      Usuń
  2. Śliczny sweterek, bardzo elegancki i subtelny. Na zdjęciach zupełnie nie widać że rękawy i korpus są z różnych włóczek. Idealne wykorzystanie "resztek"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń