sobota, 9 stycznia 2021

Sukienką w 13 rok blogowania. Per la robo en 13 jaro.

Niniejszym wpisem rozpoczynam 13 rok blogowania. Pierwsze 10 lat to blog o tym samym tytule na "Wirtualnej Polsce". Niestety po tym czasie nastąpiła konieczność przeniesienia się w aktualne miejsce. Per nuna enskribo mi komencas jam 13an jaron de ekzisto de mia 2 lingva blogo " Trikado de Krinjo".

Robótkowo dużo się dzieje. Jakiś miesiąc temu skończyłam następną sukienkę. Tym razem dłubałam z wełenki "Merino Gold". Sukienka według własnego pomysłu, czyli z głowy. Druty 3 mm. Rozmiar 40/42, Waga 45 dag. Jest lekka, cienka, ciepła i super wygodna. Z pewnością powstaną następne. Ostatnio te wełniaczki stanowią ulubioną część mojej garderoby. Ta na zdjęciach jest 6 lub 7. Prezentowana  resztkowa  chusta powstała dużo wcześniej.  Wydaje się, że sukienka razem z chustą stanowią fajny zestaw. Antaux unu monato mi trikis por mi la sekvontan, sxajnas jam 6 aux 7 lanan robeton. La skemo estas de mia kapo. Mi trikis je la trikoloj 3 mm. La grandeco40/42. Gxi pezas nur 45 dag. Gxi estas tre malpeza, varma, maldika kaj mi jam tre sxatas gxin. Sxajnas al mi, ke tiu cxi koltuko povas tre bone funkcii kun mia nova robo. Ili povas funkcii kiel kompleto.






Ostatnie zdjęcia przedstawiają sukienkę po wypraniu. Tylko zyskała na równości oczek i na długości. Leży dużo lepiej. La lasta foto montras tiun cxi robon post la unua lavado. Mi pensas, ke nun gxi aspektas ecx pli bone.

 


Chusta w zbliżeniu. Proksomigxo de la tuko.



8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście chusta z sukienką w komplecie dobrze się prezentują!
    Ładna sukienka i z pewnością wygodna! Ja wczoraj wieczorem skończyłam swoją pierwszą sukienkę - jeszcze schnie.
    Pozdrawiam!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Z przyjemnością obejrzę Twoją.

    OdpowiedzUsuń
  3. 13 lat to kawał czasu. Podziwiam Cię i gratuluję! Pięknie uczciłaś tą rocznicę:) Sukienka jest świetna a w komplecie z chustą jeszcze ładniejsza. Widzę, że zakochałaś się w "Merino Gold" i to z wzajemnością. Pięknie układa się na figurze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Faktycznie to bardzo przyjemna włóczka i to zarówno w robocie jak i w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, prosta, elegancka i na dodatek w jedynym słusznym kolorze ;0)
    Gratuluję rocznicy i serdecznie pozdrawiam życząc dalszych sukcesów, nie tylko dziewiarskich :0)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję. Ostatnio też bardzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sukienka, taka do wszystkiego, w zależności od dodatków może być i domowa i wieczorowa ;) ładny komplecik z chustą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń