wtorek, 27 lipca 2021

Szaraczek w nadmorskiej scenerii. Griza svetero en cxemara pejzagxo.

 Sweterek skończony jeszcze w maju, ale albo za ciepło na robienie fotek, albo brak zdjęć, albo ostatnio utrzumująca się niechęć do komputera. Dużo łatwiej i szybciej mogę coś umieścić na Istagramie. Wreszcie uznałam, że czas się zmobilizować. Sweter zrobiłam wg własnego pomysłu, choć zainspirował mnie schemat wzoru ażuru. Robiłam od góry. Wzór bardzo prosty, łatwy do odgapienia. Włóczka to "Falco", kupiona na Allegro cienizna 1350m/100g. Robiłam w 3 nitki na drutach 2,75 i bardzo długo to trwało. Na sweterek w rozmiarze 42 wyszło 28 dag.

Sveteron mi finis ankoraux en la majo, sed aux mankis la volon por fari fotojn, aux estis tro varme aux mankis la volon por fari ion cxe komputilo. Pli rapide oni povas fari tion je Istagramo. Nun mi decidis, ke jam mi devas fari tion por tiuj kiuj legas mian blogon.

A tak wygląda to w realu. Tiel la svetero aspektas en naturo.






 




W tej samej pasmanterii zakupy robiłam hurtowo, dlatego na drutach już następne wełenki. En tiu cxi reta vendejo mi acxetis multe pro tio je miaj trikoloj jam estas du sekvontaj trikajxoj.



Z tego ma być sukienka, ale przy drutach 2,75 to potrwa. De tiu cxi lano mi trikos la robon por mi, sed tiu fadeno estas ege maldika do certe la trikado dauxros longe.

5 komentarzy:

  1. Kolejny bardzo udany sweterek i śliczne zdjęcia nadmorskie ;) Dziękuję raz jeszcze za namiar na tą włóczkę, kupiłam kilka kolorów ale czekam na dłuższe wieczory zanim się za cienizne zabiorę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. A co do włóczek to biorąc pod uwagę skład i cenę to chyba nigdzie nie ma tańszej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek, warto było cierpliwie dziergać. Ażurowy wzór tylko na rękawach, reszta gładka - umiar pięknie się sprawdził.
    Oczy mi się śmieją do tych włóczkowych zapasów;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję. Zapasów jak u większości dziewiątek mam zawsze za mało. Nie ważne, że nie jestem w stanie tego przerobić przez następne 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter,nieprzekombinowany, a efektowny dzięki tym rękawom. Szary zawsze się sprawdza, przynajmniej u mnie. Cieszę się, że tu trafiłam 😋

    OdpowiedzUsuń