poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Kopia. Kopio.

Jakieś 20 lat temu zrobiłam sobie biały, letni sweterek z akrylu. Bardzo go lubiłam, ale jakoś tak przez te lata zmalał 😂. Postanowiłam, że wydziergam nieco większą powtórkę. Tym razem to włóczka "Lanagold". Druty 3,5 mm. 

Antaux pli ol 20 j mi havis blankan, someran, akrilan sveteron. Mi tre sxatis tiun cxi sveteron,sed dum tiu tempo gxi farigxis por mi tro malgranda. Mi decidis, ke mi trikos la saman, sed iomete pli grandan. Cxi foje mi trikis de la lano "Lanagold". la trikoloj 3,5 mm.







A na drutach sukienka.  Nun mi trikas lanan robon.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny sweterek :0)
    Też mam na drutach sweter z serii powrotu do przeszłości ;0) ale jeszcze mi się trochę zejdzie, nim go skończę ;0) mimo grubych drutów ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka wyszła perfekcyjnie. Fajny wzorek i kolor sprawiają, że od razu widać, że bardzo dobrze się w niej czujesz:) Stare, sprawdzone patenty są zawsze w cenie:)
    Lubię Lanagold, bo przyjemnie się z niej dzierga i ma niezły skład.

    OdpowiedzUsuń