środa, 22 września 2021

Pomarańczowa. Orangxa.

 Ostatnio dziergam głównie z włóczki "Falco", to 50% wełna merynosowa i 50% dralon. Włóczka jest mega cienka 1350m/100g. dlatego dziergałam w 3 nitki co łącznie dało grubość 450m/100g. Druty 2,75. Wzór z''głowy". Sukienka waży 39 dag. Lastatempe mi ofte trikas de la fadeno "Falco", gxi enhavas 50% da merinosa lano kaj saman nombron de akrilo. Gxi estas ege maldica, cxar havas 1350m/100g. Pro tio mi donas 3 fadenoj kune. tiam mi ricevas 450m/100g. La trikoloj 2,75 mm. Tiu robo pezas nur 390g.










Mój schemat to 3 dziurki. La skemo.


 

8 komentarzy:

  1. Rewelacja! Część gładka i ażurowe rękawy pasują do siebie idealnie. Do tego ten radosny kolor sprawia, że przyszłość kreuje się w jasnych kolorach:)
    Szkoda tylko, że włóczka jest tak cieniutka no i druty też. To bardzo mozolne i mrówcze dzierganie. Podziwiam za ogrom włożonej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Dla odmiany po tej cieniżnie będzie w 5 nitek 🤭 na drutach 4 mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sukienka, prosta ale z pazurem ;) świetnie leży i bardzo Ci w tym pomarańczu do twarzy.
    Zaraziłam się od Ciebie tą włóczką (mimo że nie jest fanką takich cienizna), drugi sweterek z niej robię a zapas mam na dwa lub trzy kolejne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Ja mocno zaszalałam przy zakupach i mam duuuuużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta sukienka, choć pomarańczowy to trudny kolor. Jednak Pani wygląda w niej fantastycznie, gratuluję pomysłu i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka i bardzo ładnie w niej wyglądasz :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń