wtorek, 30 listopada 2021

7 nitkowa czapka. 7 fadena cxapo.

 Z wełenki, która została mi po wydzierganiu sukienki zrobiłam 7 nitkową, bardzo ciepłą czapkę. Choć osobno włóczki różniły się kolorem, bo to popiele i niebieskie, to po połączeniu dały ciekawy popielaty efekt. Czapka robiona na 116 oczek. Czapkę już noszę, jest super. Druty 3,5 mm z żyłką. to: alpaka, merynosy , jedwab i moher. De la resto de la lanoj mi trikis de 7 fadenoj ege varman cxapon. La trikolojn 3,5 mm. Estis deversaj grizaj kaj bluaj koloroj. Tiun cxapon mi faris de 116 da masxoj. Tiun cxapon mi jam uzas.










2 komentarze:

  1. Fajna czapka i widać że jest ciepła. Nawet jest chusta pasująca do kompletu😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Chustę zrobiłam z ,,lace,, dropsa. Ale się ładnie spasowały.

    OdpowiedzUsuń