środa, 21 września 2022

Na zamówienie wnuczki.

Moja starsza wnuczka Hania poprosiła, abym zrobiła dla niej sweterek.Włóczkę wybierała sobie sama . Gdy wysunęłam pojemnik znajdujący się pod łóżkiem stwierdziła, że takiej dziwnej szafy jeszcze nie widziała i....zażyczyła sobie sweterki  "z tego i tego i jeszcze tego..". Ostatecznie wybrała włóczkę "Rozetti First Class" to 50% wełny merynosowej i tyle samo mikrofibry. Miałam zrobić kolorowe nupki, ale...."Babciu, każdy ma być w innym kolorze".  Zastanawiałam się jak to najlepiej wykonać i ostatecznie nupki wyszyłam igłą. Dziecko zadowolone i twierdzi, że będzie nosić. Zobaczymy.

Mia pli maljuna nepino Hanjo deziris, ke mi triku por sxi sveteron. Sxi tre precize klarigis al mi, kion sxi volas. Sxi mendis la sveteron kun multajn koloraj punktoj. Tiuj punktoj mi brodis je la preta svetero. Sxi estas tre kontenta kaj diris, ke tiu cxi svetero estos portata.






   

4 komentarze:

  1. Uroczy sweterek i śliczna modelka. Twoja wnuczka ma świetny gust, Tobie gratuluję realizacji jej pomysłu. A patent z wyszywaniem kolorowych nupków podkradnę kiedyś jeśli pozwolisz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że pozwalam. Pochwal się jak zrealizujesz. Niestety z tyłu trochę supełków, ale wydawało mi. Się, że to najprostszy
    Sposób. Pozdrawiam 😁.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnuczka tak podobna do babci, ze prawie zapomnialam skomplementowac sweterek - bardzo ladny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. 😊Jesteś pierwsza, która zauważyła podobieństwo. To klon mojej synowej. Ale to miłe.

    OdpowiedzUsuń