czwartek, 13 kwietnia 2023

Fiolet. Fiolet.

 Miał być lekki, piórkowy, przewiewny, wiosenny, a jest kocykowaty, gruby, mega ciepły i z pewnością bardziej na chłody. Aż wierzyć się nie chce, że przy tej grubości tak mało waży. Waga  15 dag. Rozmiar 40 (taki miał być). Druty 2,5 - 2,75 mm. Włóczka to moher ,,Gazzal,, 770 m/100   g, czego zupełnie nie widać, bo wydaje się grubszy. Wybrałam wzór i zrobiłam, tyle, że w odwrotnym kierunku i usuwając drugie powtórzenie zygzaka. Nie było to zamierzone. Sweterek robiłam od góry, wzór ustawiłam odwrotnie i poszło. Kiedy się zorientowałam, było już trochę zrobione i tak zwyczajne lenistwo zwyciężyło. Nie chciałam pruć to zostało i mam wrażenie, że laik nie zauważy, a dziewiarka, no cóż.....tego nie wiem.  Sweterek na zdjęciach wygląda na obcisły i taki jest (rozmiar38 max.). Myślę, że ten % elastanu sprawia, że dzianina się ściąga.

Mi volis triki malpezan, printempan, sed estas dika kaj forte varma. Certe gxi ne estas printempa, kiel mi volis, sed vintra por grandega malvarmo. Cxe tia dikeco la svetero pezas nur 150g. Mohero je la nomo "Gazzal'. Gxi enhavas 770m/100g. La trikoloj 2,5 - 2,75. Mi trikis de supra flanko kaj mi tute eraris, Cxar la skemo devus esti en alia vico. Se mi tion konstatis, mi jam ne volis maltriki tion, sed plue mi trikis kun tiu cxi erara.Mi pensas, ke amatoro ne rimarkos, kaj bona trikistino ...eble. Bedauxrinde la svetero estas iomete malgranda por mi. Tio ne gravas, cxar mi donacos gxin al mia bona amikino. Mi certas, ke sxi estos ege kontenta. 








8 komentarzy:

  1. Sweterek jest idealny!
    To, w którą stronę przerobisz wzór, czy robisz sweterek od dołu, czy od góry jest tylko Twoją potrzebą i wizją ;0) Ażur jest centralnie na środku, sweterek się idealnie układa, Tobie w nim ślicznie i to jest najważniejsze :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa - miał być lekki, wyszedł kocyk ;) NIezmiennie jestem pod wrażeniem Twoich kombinacji i kompilacji, które kończą się ciekawymi sweterkami. To bardzo inspirujące!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż fiotet to zimny kolor jednak w Twoim wydaniu jest mocno gorący😄
    Ażurowy wzorek dodaje mu lekkości a i moherkowa włóczka też jest delikatna więc całość wygląda bardzo dobrze a Ty w nim fantastycznie!
    Serdeczności😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Śliczny sweterek, wygląda naprawdę pięknie! Podoba mi się jego kolor, zdecydowanie moje klimaty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń