wtorek, 25 kwietnia 2023

Moherowe ecru. Mohera ne tute blanka.

 Zachęcona poprzednim moherowym, różowym i fioletowym sweterkiem zrobiłam następny. Na zdjęciach to bardziej kolor ecru, ale w realu to bardzo jasny, niejednolity żółty. Sweterek powstał z moherku "Gazzal" na drutach 3 mm i waży tylko 17 dag. Czas wykonania to 16 dni. 

Post, kiam mi trikis miajn rozkoloran kaj violan moherajn sveterojn mi volis havi la sekvontan. La koloro ne estas ecru, sed hele flava. Mi trikis gxin de la mohero de firmao "Gazzal". la trikoloj 3 mm kaj gxi pezas nur 170g. Mi trikis gxin dum 16  tagoj. Mi jam tre sxatas gxin.











Wzór wymyśliłam sobie sama. Sweterek jest bardzo miły, ciepły i lekki. 

La skemon mi elpensis por mi mem. La svetero estas tro malpeza, varma kaj mola.

4 komentarze:

  1. Ale niesamowite tempo dziergania😯. Normalnie nie nadążam z komentowaniem. Twoje sweterki są fantastyczne i ten również jest piękny. Fajny wzorek raglanowy. Kolorek naturalny więc będzie pasował do wszystkiego. Mam nadzieję, że moherek nie gryzący.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Jestem emerytką to i czasu mam więcej. Zwykle dziergam sweterek w ciągu 2-3 tygodni. Tylko na męski potrzebuję 2-3 mięs. Moherek miły, ciepły i nie gryzie. Kupiłam na Allegro w Agula okazje. Motek 4,33. Cena całości wychodzi zaskakująco niska bo ok 15-16 zł.

    OdpowiedzUsuń