poniedziałek, 11 marca 2019

Zabawki Pawełka. Ludiloj de Pavlo.

Pawełek to zaprzyjaźnione dziecko. W ramach akcji pomocowej UNICEF dzieci wykonywały lalki, aby potem na kiermaszu je sprzedać i uzyskać za nie jak najwyższą cenę. Uzyskane środki zostały już przekazane na szczytny cel. A to lalka  zrobiona i ofiarowana przez mamę chłopca. Pochwalił się też zajączkiem zrobionym na szydełku przez babcię. Cieszy mnie to, że coraz częściej w swoim otoczeniu zauważam rękodzieło. Bo kupić to można wszystko, ale jak stwierdził Paweł..."takie to tylko ja mam"... i ma rację.
 Pavlo estas mia lernanto. En mia lernejo la gepatroj faris pupojn propramane kaj poste donacis ilin por ni povu vendi ilin. La monoj ni donacis al la organizajxo UNICEF por la helpo al tiuj infanoj, kiuj ege bezonas ian zorgon de ni. Tiun pupon faris patrino de li. Kuniklon krocxetis lia avino. pavel diris al mi, ke..."li povus acxeti, sed tian faritan havas nur li..." tia opinio placxas al mi. Ni faru pli multe propra mane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz