niedziela, 3 marca 2019

Zielona sukienka. Verda robo.

Bardzo lubię sukienki robione na drutach. Zrobiłam ich kilka i muszę powiedzieć, że wszystkie były bardzo intensywnie noszone. Można podejrzeć  poprzednie na bloxie .http://trikada.blox.pl/2017/12/Sukienka-Robo.html. 
Tą zrobiłam z włóczki "Lanagold". Po  tą włóczkę sięgam coraz częściej. Ma dobry skład, jest miękka, nie podgryza, trzyma formę i przy tym ma bardzo dobrą cenę. Wzór rozrysowałam sobie na kartce  i na podstawie rysunku liczyłam oczka. Robiłam na drucie z żyłką do pach, a potem już osobno. Rękawy robione tradycyjnie i zszywane. Druty 4mm. Sukienka waży 60 dag.
 Mi tre sxatas trikitajn robojn. Mi trikis kelkajn kaj mi devas diri, ke mi ege sxatas ilin. Ili estas intense portataj, estas molaj. La lano de la firmao "Lanagold"havas tre bonan enhavon kaj malaltan prezon. Mi de ia tempo pli ofte uzas gxin.
Zaczynałam wzorując się na starych sukienkach. Mi komencis rigardante je malnovajn robojn.








 Na publikację czeka skończony sweterek piórkowy i moja pierwsza lalka zrobiona  na szydełku.
 Por la prezentado atendas jam mia tre malpeza svetereto kaj mia unua pupo kiun mi krocxetis por mia nepino.
I moja ostatnia zdobycz. Zamówiłam w sklepie "Świat Książki" i po 2 tygodniach miałam do odbioru.
Mia lasta trofeo. Mi tre gxojas, ke mi acxetis gxin. Granda ricxeco de la skemoj, certe mi uzos multajn. 

3 komentarze:

  1. Zainteresowała mnie ta książka. Mam pytanie czy tam są rozpisane wzory? Czy jest Pani z niej zadowolona? Zazdroszczę talentu. Sukienka i figura super! Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest po angielsku. Są bardzo dobre schematy. Nie wszystkie znaki rozszyfrowałam, ale powoli metodą prób i błędów ...Jestem bardzo zadowolona. Schematy czytelne, ładnie wydane i dobra cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję. Cieszę się że dalej będę mogła gościć na fajnym blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń