czwartek, 19 września 2019

Dyniowy sweterek dla starszej wnuczki. Kukurba svetereto por pli agxa nepino.

 Miał powstać sweterek na jesień- zimę tego roku dla mojej wnuczki Hani.  Powstał, ale jak to zwykle u mnie bywa wyszedł za duży, dużo za duży. Pewnie poczeka rok lub dłużej.....Włóczka to akryl, zakupiony w Kauflandzie. Pakowany jako zestaw: 2 motki gładkie i 2 cieniowane. Robiłam na drutach 4 mm.
Kiel kutime cxe mi, mi planis triki sveteron por la auxtuno kaj vintro, cxi jara kompreneble.
 Sed la efiko estas tia, ke mi denove faris tro grandan kaj tiu cxi kompleto devos atendi, eble unu ax eble du jaroj.Mi trikis gxin de akrila fadeno, kiun mi acxetis en la vendejo "Kaufland". Trikoloj 4 mm. 
Kolory są dużo bardziej żywe niż na zdjęciu. La koloroj fakte estas pli viglaj.




Mam tą przypadłość znaną większości dziewiarek, że bez drutów i robótki swędzą mnie  łapki.  Natychmiast wymyśliłam, co robić dalej. Tym razem postanowiłam, że będzie komplet. Przecież jedno nie wystarczy, musi być więcej i więcej.
Mi havas tian manieron, ke sen trikiloj mi estas malfelicxa, do mi tuj preparas ion novan. Cxar laux mia opinio unu estas tro malmulte.


Nie byłabym sobą gdybym znów czegoś nie wymyśliła. Jeśli powstały zielone spodenki, a w zasobach jest jasno zielona-pistacjowa włóczka to...., ciąg dalszy w następnej notce.
Se mi kreis verdajn pantalonojn, tiam mi pensas, kion ankoraux triki. Mi pensas, ke povus esti verda svetereto.

2 komentarze:

  1. Super komplecik! Zachwycona jestem tym pomarańczem, który współgra z ciemnymi spodenkami. Bardzo dobrze, że masz takie genialne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń