środa, 8 kwietnia 2020

Torby. Sakoj.

Jakoś trzeba zagospodarować czas siedzenia w domu. Poza wyjściem do ogrodu nie byłam nigdzie od 11 marca i mocno mi to doskwiera. Tak zwyczajnie boję się. Jestem w grupie najwyższego ryzyka. Dlatego dziergam cały czas i...chodzę z kąta w kąt. Zaczynam mieć dość telewizji, bo, jeszcze potrafię myśleć samodzielnie, a to co widzę i słyszę wzbudza we mnie tylko złość. Prezentuję Wam torby. Wykonane prawie hurtowo, bo w ilości 5 sztuk. Zrobienie każdej zajęło  mi ok. 3-4 dni. Nitka to sznurkowaty, bardzo mocny akryl "Etamin". Kiedyś, bardzo dawno temu zrobiłam z niego sukienkę. Nie dało się nosić. Na torby nadaje się świetnie. Każda z toreb waży ok. 8-9 dag. 
Oni devas ia maniere plenigi liberan tempon, kiam ni povas fari nenion ekstere de niaj domoj. Mi timas pro epidemio. Gxenerale mi restas en mia hejmo jam de 11 de marto. Kiel longe ankoraux? Mi multe pli ol antauxe trikas, krocxetas, kudras, legas. Tia maniere mi provas plenigi tiun malamikan tempon. Do mi nun prezentas al vi 5 sakojn. Mi krocxetis ilin de la akrila fadeno je la nomo "Etamin".Cxiu el tiuj 5 sakoj pezas cxirkaux 8-9 dag.
 
 Sako kun esperanta stelo.


Powstało 5 nowych toreb. W domu zostały 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz