piątek, 22 maja 2020

Moje wydanie Kicia Koci. Mia Kicia Kato.

Kicia Kocia to jedna z ulubionych postaci mojej wnuczki Hani. Już wcześniej robiłam dla niej zabawki np. ośmiorniczkę, niby lwa, lalkę,  królika Tildę. Do tych zabawek wzór musiałam kombinować. Zdecydowanie najłatwiej było z królikiem. Kici Koci nie znalazłam, ale wykorzystałam wzory na inne koty. Materiał to len. Wypełnienie stanowi zawartość poduszki, którą kupiłam specjalnie do robienia zabawek. na sukienkę resztki wełenki. Wyszło tak sobie. Dziecko upominek już dostało.
 Mia nepino ege sxatas la libreton, kiu rakontas pri katino je la nomo Kicia Kocia. Mi mem kudris por sxi similan ludilon.





2 komentarze:

  1. Wyszło świetnie! Co prawda ja jestem na bakier z zabawkami dla dzieci ale Kicie już poznałam a Twoja wersja jest znakomita.
    No i ten fantazyjny ogonek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy przeczytałam tytuł wpisu, najpierwpomyślałam, że przetłumaczyłaś Kicię Kocię na esperanto!
    Moja córka też bardzo lubi Kicię Kocię. NAwet ostatnio sama zaczęła czytać po polsku choć jest anglojęzczna.
    Twoja Kicia przypomina bohaterkę książki więc nie ma co narzekać. Wszak to nei tysięczny egzemplarz taśmowej produkcji!

    OdpowiedzUsuń