środa, 2 listopada 2022

Wełniana prosta sukienka. Lana, renta robo.

Sukienkę dziergałam z włóczki "Folco" tj. 50% wełna merynosowa i 50% dralon. 1350m/100g.Tym razem robiłam w 4 nitki na drutach 3,25 mm to dało 350m/100g.  Początkowo trochę brakowało mi pomysłu, dlatego zaczęłam dzierganie od góry samym jersejem. Na wykończenie sukienka czekała od marca. Jedyną ozdobą są przyszyte pod ściągaczem koraliki. Wyszła fajnie. Jest miękka, ciepła, wygodna i już ją lubię. Mi trikis tiun cxi robon de la fadeno ,,Folco,, . Gxi estas 50%merinosa lano tre maldika, cxar enhavas 1350m/100g. Mi trikis de 4 fadenoj kune kaj mi dziś la trikolojn 3,25mm.   Mi jam sxatas gxin, cxar gxi estas tre mola, varma kaj komforta.      














7 komentarzy:

  1. Od razu widać, że to sukienka bliższa ciału:)
    Mięciutka, boski kolor a koraliki bardzo ją ożywiły. Wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenna (że względu na kolor) sukienka w jesiennym plenerze, wyszło pięknie, a koraliki dodały elegancji projektowi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosta rzecz, ale z koralikami to i na wyjście jakieś będzie. Z taką figurą można dzianinowe sukienki nosić! A nawet trzeba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń