sobota, 7 stycznia 2023

Melanżowy 5 nitkowy. Kvin fadena, virina svetero.

 Tym razem damski, ale i bliźniaczy męski niebawem się pojawi. Cxi foje virina svetero, sed baldaux estos vira por mia edzo.

 Zrobiony z 5 mega cienkich nitek wełny merynosowej o różnej zawartości wełny, ale średnio dało to 75% wełny merynosowej. Początek na drutach 3,25 mm i od 3 rzędu druty 3,5 mm. Sweterek do pachy robiony na drucie z żyłką, a następnie już osobno. Zużyłam 38 dag włóczki. Mi trikis tiun cxi sveteron de 5 fadenoj de merinosa lano, mezkalkulante estas 75% de la merinosa lano. Komence mi uzis la trikolojn 3,25 mm kaj tuj poste 3,5 mm. Gxi pezas 380g.







Wzór jest tylko na rękawie, który w odróżnieniu od korpusu jest robiony ściegiem ryżowym podwójnym. 2 warkocze po 6 oczek i 2 po 3 o. z dziurką w środku, wzór rozrysowałam i rozliczyłam sobie sobie. La skemon mi desegnis kaj kalkulis mem.


Sweterek powstał z połączenia tych 5 kolorów. Mi uzis tiun cxi lanon de 5 koloroj.


6 komentarzy:

  1. Sweterek wyszedł z tych cieniutkich niteczek bardzo melanżowy ;0) piękne szarości :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny sweterek, piekny kolorek i ciekawy wzorek czekam na ten męski .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaczęty, ale ja zwykle robię kilka, więc trochę potrwa. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie tylu nitek dało bardzo ciekawy melanż. Sweterek wyszedł rewelacyjnie!
    Cieplutko pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń