piątek, 20 stycznia 2023

Pasiasty. Zona.

 Z pozostałości po innych robótkach wydziergałam sobie pasiaczka. Włóczka to ,,Lanagold 390,,. Rękawek 3/4. Robiłam na drucie z żyłką 3,5 mm.  To pierwszy sweterek w którym nawet rękawy są zrobione bezszwowo. Tak jak dzierganie bezszwowe korpusu bardzo mi pasuje, tak rękawy już nie. Nigdy więcej. I choć dobrze wyszło to jednak wolę rękaw zeszyć. I oto on. Na końcu zdjęcia rano przed fryzjerką, te na początku już po podcięciu włosów. Chyba wolę te krótsze. De la restoj de aliaj trikajxoj mi trikis tian sveteron. Lanoj estas "Lanagold". Gxi enhavas 390m/100g kaj tio estas en 50% de lano kaj la resto estas akrilo. La trikoloj 3,5 mm. La fotoj montras min ankaux kaj post vizito de frizistino.










 A na drutach 3 sweterki. Melanżowy 5 nitkowy dla męża i dla mnie czerwony i czarny, który ponad rok temu odłożyłam tylko na chwilkę. Planów dużo, ale jakoś ręce nie chcą szybciej. Nun mi trikas 3 sveterojn. Unu por mia edzo kaj du por mi mem. Por mia edzo estas 5 fadena griza ankoraux vintra svetero kaj por mi estas nigra kaj verda. Mi havas multajn planojn, sed miaj manoj tion ne scias kaj trikas tro malrapide.


12 komentarzy:

  1. Piekny paskowany sweter, podziwiam wyliczenie i że tak ładnie leżą a fryzurka piekna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacyjny, trochę marynarski Ci wyszedł :0) Bardzo ładny :0)
    Nigdy nie mów nigdy ;0) być może jeszcze skusisz się na bezszwowe rękawki ;0) ja tam wolę dziergać bezszwowo, choć szyć też lubię :0))
    Pozdrawiam serdecznie Krysiu :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy - zdecydowanie krótsze!
    Mam słabość to takich pasiaczków! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Mój mąż się śmieje, że jak w sklepie trafiam na bawełniany pasiak to nie ma zmiłuj, muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie lubiłam pasków ale z wiekiem gust mi się zmienił i teraz to mój ulubiony wzór 😄 Jedyny problem to aby paski równo się łączyły ze sobą. Nie zawsze mi to wychodzi ale u Ciebie jest idealnie!
    Krótka fryzurka jest świetna! 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję. Za paskami generalnie nie przepadam poza tymi w marynarskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasujecie do siebie że sweterkiem. Ja też lubię pasiaki, ale musi być fajne połączenie kolorystyczne. Takie marynarskie mam dwa 😅. Do rękawów bezszwowo dobrze mieć dobre druty z krótka żyłka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fryzura! Super sweterek! Niech się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń