środa, 27 lutego 2019

Sierpień 2018

poniedziałek, 13 sierpnia 2018
Ośmiorniczka, kocyk, sweterek i czapeczka z szalikiem. Polpeto....
Kiedyś zrobiłam dla swojej wnuczki zabawkę. Wtedy była to Sześciorniczka, bo więcej ramion się nie zmieściło. Iam mi jam krocxetis similan ludilon por mia nepino. Sed tiam gxi estis ses pieda.

 

Tym razem wzięłam nieco cieńszą bawełnę i wyszła całkiem dobrze. Poleci do dziewczynki, która pojawi się za dwa miesiące. Cxi foje mi prenis pli maldikan kotonan fadenon kaj mi sukcesis fari ok piedan polpeton.
Powstał też kocyk w serduszka. Wymiary to 90x90 cm. Mi ankaux trikis plejdeton je la 90x90 cm grandeco.




I sweterek, Kaj svetereto

Czapka i szalik. Cxapeto kaj sxaleto.






Dużą frajdę sprawiło mi to, że udało się zakupić tak idealnie kolorystycznie pasujące guziczki. Grandan plezuron mi havas pro tio, ke mi sukcesis acxeti tiel perfekte samkoloraj butonoj.
Mam nadzieję, że młodym rodzicom sprawię przyjemność. Teraz tylko zapakować i wysłać. Mi esperas, ke tiu kompleto placxos al estontaj gepatroj. Nun mi devas nur paki kaj sendi la tutan kompleton.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz