środa, 27 lutego 2019

Lipiec 2009

piątek, 17 lipca 2009
Serweta. Tablotuko.
Popełniłam  coś takiego, dawno, ale całe wieki czekało na prasowanie. Iam mi brodis tian tablotukon, sed gxi ege longe atendis gladilon.
wtorek, 14 lipca 2009
Chusta. Tukego.
Chciałam nauczyć się robić trójkątną chustę, zaczęłam ze starego, prutego moheru i tak próbowałam co z tego wyjdzie , że skończyłam. Kolor nieciekawy, wzór taki sobie, najwyżej będę nosić po ogrodzie. Ale następną zrobię bardzo wzorzystą. Prace w: http://fotoforum.gazeta.pl/u/trikada.html
Mi volis eklerni kia maniere fari triangulan tukegon. Mi komencis triki de tre malnova  detrikita mohera lano. Tiel mi provis, kaj observis, kia estos la efiko, ke mi faris gxin gxis fino. la koloro estas malinteresa, ne placxas al mi. Sxajne, ke mi portos gxin nur en la gxardeno. Mi jam scipovas tion fari, do la sekvonta certe estos pli bela kaj pli skema. Aliajn trikotajxojn en: http://fotoforum.gazeta.pl/u/trikada.html
Ostatnio dużo czasu spędzam w ogrodzie i przy garach - czas przetworów. Zaprawiłam 5 wiader wiśni: pestkowane w cukrze, dżemy, konfitury. Wczoraj mordowałam sie z buraczkami. Dziś poprawiamy malowanie płotu - i miej tu człowieku wolny czas w wakacje - niemożliwe!
Lastatempe multe da tempo mi pasigas en la gxardeno kaj cxe potoj. Mi konservis jam 5 sitelojn da cxerizojn, mi senkernigxis ilin kaj kuiris kun sukera siropo, kaj ankaux mi faris konfitajxojn. Hieraux mi konservis la betojn. Hodiaux ni kontrole pentras nian barilon - kaj havu liberan tempon dum la feriado, neebla!
poniedziałek, 13 lipca 2009
O książce esperanckiej. Pri libroj en Esperanto.
Jest tego bardzo dużo i to zarówno tej tłumaczonej z innych języków jak też tej tworzonej w Esperanto. Problemem może być trudny dostęp, ale od czego mamy Internet. Można tu znależć jeśli nie wszystko, to prawie wszystko. Na zdjęciach tylko mała część moich domowych zbiorów. Najciekawsza jest dla mnie pierwsza pozycja tj ." Kajtkowe przygody"- Marii Kownackiej . W latach 80 - tych przetłumaczyła ją na Esperanto Maria Sitnik. Została wydana przez francuzkiego esperantystę w nakładzie ok. 1000 egzemplarzy, a rozprowadzona głównie wśród znajomych esperantystów.
Laux mia opinio estas multaj libroj tradukitaj kaj kreitaj en Esperanto. La problemo povas esti, kiam ni bezonas ian titolon, sed ni havas Interreton! Tie se iu volas sercxi, oni povas trovi preskaux cxion. La fotojn montras malgrandan parton de mia propra E-biblioteko. La plej interesa por mi estas, la unua je la titolo: "Aventuroj de Kajcxjo" de Maria Kownacka. Tiun libreton esperantigxis mia patrino, antaux pli  ol dudek jarojn. Eldonis gxin amiko el Francio, estis nur 1000 ekzemplerojn. ni disdonis gxin nur inter e3sperantistojn. Nun la libreto estas jam neatingebla.
czwartek, 09 lipca 2009
Fale gotowe.Ondoj estas preta.
Skończyłam, jestem zadowolona. Bluzeczka cieniutka i przyjemna w dotyku. Włóczka "Peonia "-21 dag. Rozmiar manekina nieco odbiega od mojego, na mnie nie jest za duża. http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,trikada.html
La bluzeton mi jam finis. Gxi estas maldika kaj agrabla en la tusxo. Mi uzis la akrilon je la nomo "Peonia"- 21 dag. La grandeco de manekeno iom deferencas de mia oryginala, por mi tiu cxi bluzeto ne estas tro granda. http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,trikada.html

poniedziałek, 06 lipca 2009
C.d. ogrodowo. Gxardene.
część warzywna-legoma parto
Borówka-vakcinio. Mam ich kilka gatunków, wszystkie sa doskonałe. Mi havas kelkajn specojn, cxiujn estas tre bongustajn.
Fasola i dynia. Fazelo kaj kukurbo.
Truskawki, selery i... fragoj kaj celerioj kaj...
nasturcje, floroj kaj abelo
kwiaty, floroj
Wiśnia, cxerizujo
jeżyna, fruktoj
fasola,  fazelo
Pracy jest tu dużo, ale i wielka satysfakcja. Ta pergola oddziela część ozdobną od warzywnej i zasłania nas od ulicy. Oni devas multe labori cxi tie, sed la kontento estas granda. Tiu cxi flora parto estas inter la partoj de la gxardeno, gxi kurtenas nin de la strato kaj ankaux belege aspektas.
sobota, 04 lipca 2009
Fale i zielona Samara. Ondoj kaj verda Samara.
Coś dłubię, kończę 3 kolorową bluzeczkę z Peonii, jestem na finiszu. Zaczęłam też szal z Samary. Wygląda tak: Ion mi trikas, mi estas cxe la fino de 3 kolora somera bluzeto de la Peonia-akrilo. MI ankaux komencis triki la sxalon de Samara mohera lano.
Bluzeczkę pokażę za kilka dni. Od kilku dni więcej czasu, zwłaszcza wieczorami, gdy już słonko tak nie świeci, spędzam na porządkowaniu ogródka. Wczoraj przez kilka godzin we 3 czyściliśmy z mchu kostkę wokół domu-paskudna robota. Zbliżają się też zbiory owoców, więc na robótki mam nieco mniej czasu, zaprawiać trzeba. Ale dłubię w każdej wolnej chwili i jak to ja, ciągle mam nowe pomysły i ciągle zaczynam nowe robótki. La pretan bluzeton mi montros baldaux. De kelkajn tagojn, precipe vespere, kiam la suneto jam tiel forte ne sunas, mi pasigas tempon je purigado de mia gxardeno. Proksimigxas la rikoldo de la fruktojn, do mi havas iomete pli malmulte da tempo por triki, sed mi havas novajn konceptojn kaj mi komencas fari novajn objektojn. A teraz idę piec sernik. Nun mi bakos fromagxkukon.
czwartek, 02 lipca 2009
Rekord! La rekordo.
Wczoraj w "Zamotane" zamówiłam włóczki, a dziś o 13oo mi je dostarczono. Coś takiego tzn. takiego tempa, jeszcze nie doświadczyłam. A oto one:
Hieraux en la reta vendejo "Zamotane" mi mendis la lanetojn, kaj hodiaux je la 1300 mi ricevis la paketon. Tiel rapida tempo por mi, ankoraux ne eventis. Jen ili:
14:43, trikada
Link Komentarze (5) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz