środa, 27 lutego 2019

Styczeń 2015

niedziela, 25 stycznia 2015
Skarpety. Ŝtrumpetojn.
 Zwykłe skarpety wydziergane z resztek. Zmarzlaki zawsze mają ich za mało. Ordinaraj ŝtrumpetoj trikitaj de la restoj de tre malnovaj lanoj. Por mi ĉiam estas tro malvarme, pro tio mi ĉiam bezonas ion varman.
niedziela, 11 stycznia 2015
Sukienka. Robo.
Właśnie skończona, ciepła, zimowa. O włóczce pisałam w poprzednim poście. To Merino Tweed. Niestety przez dużą ilość błędów, które wymagały wycinania ma po lewej stronie więcej pęków niżby to wynikało z ilości łączonych motków. Sukienka waży 65 dag i jest dziergadłem, które było mi bardzo trudno sfotografować. Z 30 zdjęć ciężko było wybrać cokolwiek. Wzór z głowy. Ĝuste finita vintra, tre varma robo.Bedarinde la fadeno estis kun multajn erarojn pro tio de la maldekstra flanko ĝi havas multe da nodoj. La koloro kaj la fakturo faras, ke estas tre malfacile foti tion. Montritaj fotoj mi elektis de inter 30! La skemon mi elpansis mem.
Zbliżenie na wzór. Proksimiĝo de la skemo.
sobota, 10 stycznia 2015
Jakość . Kvalito.
 Właśnie skończyłam dziergać ciepłą, zimową sukienkę. Wymyśliłam, rozrysowałam i zabrałam się do pracy. Powstała warkoczowa klasyka. Włóczka to "Merino Tweed". W 65 dag zużytych na sukienkę wycięłam 11 takich bobli. Szkoda, że producent  YarnArt nie dba o jakość. Zdjęcia zaprezentuję jak tylko przestanie padać i wyjrzy słonko. Ĝuste mi finis triki vintran, varman robon. De la efiko mi estas tre kontenta, sed ne je la fadeno, kiu enhavis multege da erarojn. En 65 dag estis 11!. Mi prezentos robon tuj, post kiam mi povos foti ĝin. Nun pluvegas kaj estas tre malhele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz