środa, 27 lutego 2019

Sierpień 2011

środa, 14 września 2011
Postęp. Progreso.
Tak zdecydowanie postęp powinien być większy, ale nitka cieńka. Jes, la progreso povus esti pli rapida, sed la fadeno estas ege maldika. Mam prawie korpus. Rękaw będzie prosty i tylko pozostanie, no właśnie... zastanawiam się nad wykończeniem przy dekoldzie. Czy mają to być małe kwiatki zrobione na szydełku, czy może coś dużego jak broszka-kwiat na drutach, czy może koraliki?
A tak z innej beczki. Wczoraj mąż miał operację, poszłam 4 godziny po niej, a on na starym łóżku i w starej pościeli na sali ogólnej. Owszem dzwonek jest, ale w odległości niedostępnej-zdjęłam z uchwytu podałam. Jutro ma iść do domu, po 2 dobach! Idę na informację i słyszę, że ta jest we wtorki i piątki, a pomiędzy to jest co?... domyślanie się? Dla mnie to bez sensu, ale chyba nie powinnam go szukać, skoro mnie po torakotomii wypisano w 4 dobie! Hieraux mia edzo estis operaciita, kaj kiam mi venis al li 4 horojn poste mi ne trovis lin je la postoperacia salo, sed je la generala en la sama lito. Neniu prizorgis lin, kaj ecx neniu donis al li sonorilon. Kaj ... sensense...
niedziela, 11 września 2011
Bordo z Alize. Cxerizkolora de Alize.
Z tej włóczki zaczęłam dłubać sweterek, tym samym rozpoczęłam jesień na drutach. Jest miła w dotyku, ale niemiłosiernie cieńka, 50 gram=550m. Robię na drutach 2,5 mm i na 1 cm wchodzi 5 rzędów. Plecy robiłam 2 tygodnie! Jeszcze potrwa zanim będę się mogła czymś pochwalić. De tiu cxi montrita laneto mi trikas sveteron, tia maniere mi komencas auxtunon. La fadeno estas ege maldika. Mi trikas je la trikolojn 2,5 mm. Tio estas tre malrapida trikado.
Zdjęcie motka ze strony E-dziewiarki.
poniedziałek, 05 września 2011
Szary supełek-projekt własny. Griza..
Skoro Madlinea pochwaliła się chustą na swoim blogu to i ja mogę już pokazać niespodziankę przygotowaną za złapanie licznika. Pomysł na nią jest mój. Chusta na drutach 3,5 mm. Włóczka to "Sasanka", 100 gr=500m. Wyszedł taki średni rozmiar.  I muszę przyznać, że gdy zobaczyłam zdjęcia-te na blogu "Różowy kłębuszek", to chusta spodobała mi się jeszcze bardziej. Wygląda tak jakoś inaczej, niż na moich zdjęciach, jest ładniej wyeksponowana i cieszę się ,że właścicielka jest zadowolona. Se Madlinea jam montris ricevitan kaj faritan de mi tukon, ankaux mi povas montri gxin. Tiun tukon mi faris laux mia propra auxtora koncepto. La trikolojn 3,5 mm, gxi estas en meza grandeco. Kaj mi devas diri, ke kiam mi rigardis tiun tukon je la blogo de nuna posedantino mi estis mirigita, ke tiu tuko aspoektas tute alie ol je mia foto. Kiel multe dependas de bona aparato kaj de gxuste farita foto, vidu mem je sxia blogo (supra linko).

sobota, 03 września 2011
Liliowa mgiełka Maurycjusza-prezentacja. Lila nebuleto-prezentado.
Wczoraj oprócz spotkania robótkowego on-line odbyło się spotkanie robótkowe w realu. I po raz kolejny potwierdziło się, że osoby o wspólnych pasjach od razu są sobie bliskie. Było super i rozmawiałyśmy tak jakbyśmy się znały od wielu lat. Od Maurycjusza  otrzymałam haftowany magnesik, bardzo precyzyjnie wykonane cudeńko-którego sama bym sobie nie zrobiła (mój jest ten z drugiego zdjęcia) . A chusta? zrobiłam już kilka dni temu, ale nie chciałam psuć niespodzianki. Włóczka to "Luna", druty 3,5 mm. Zużycie 10 dag=500 m. Chusta wyszła dość duża. Prezentacja na mnie. Hieraux krom la renkontigxo on-line okazis reala renkontigxo kun "Maurycjusx" . Ni logxas en la sama urbo, ni legas siajn blogojn, sed nun ni unuan fojon renkontigxis. Estis ege simpatie. Okazis, ke cxiam, kiam renkontigxas iajn personojn, kiujn havas similajn pasiojn, tiam estas tre interese. Ni multe parolis, kaj mi sentis min, kiel mi konus sxin de ege longa tempo. Mi ricevis de sxi tre belan broditan donacon  kaj mi preparis al sxi tiun tukegon. Mi esperas, ke sxi estos kontenta. Tiun tukon mi trikis de mohera lano je la nomo "Luna". Mi uzis 10 dag=500m. la trikolojn 3,5 mm. La tukon prezentas mi.
 I jeszcze Pan Kot załapał się na zdjęciu. Ho, ankaux Sinjoro Kato estas sur la foto.
 
czwartek, 01 września 2011
Trzyma zasłonę. Tenas kurtenon.
Moja inspiracja. Mia inspiro.
Moje dzieło. Kolory miały pasować do dywanu. Kaj mia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz