środa, 27 lutego 2019

Kwiecień 2017

wtorek, 25 kwietnia 2017
Leci bocian - druty w dłoń! Flugas cikonioj - triku!
Tak , taka radosna wiadomość sprawiła, że chwyciłam za druty. Jednocześnie dzieje się kocyk, sweterek, czapeczka. Spodenki już skończone. W planach jeszcze buciki, a potem duuuuuużo innych ciuszków i ręcznie robionych zabawek. Jest motywacja, żeby nauczyć się je robić. Plany sprecyzuję jak się dowiem czyją babcią zostanę. Teraz dziergam takie uniwersalne. Ależ ja się cieszę.............
Jes, mi estos avino. Tio okazos oktobre. Mi ege gxojas pro tio. Nun mi komencis triki. Mi trikas plejdeton kun la skemo de la koretoj kaj saman svetereton, cxapeton. Pantalonetoj mi jam finis. Cxio estas tre malgranda. Kiam mi jam ekkonos la sekson, tiam mi povos triki kaj krocxeti multe: vestoj kaj ludiloj. Mi estas tre kontenta, gxoja kaj malpacience mi atendos iun....

Spodenki na rozmiar 2-4 miesiące. Druty 3mm. Zużycie 5 dag. Pantalonetoj je la grandeco 2-4 monata infano. La trikoloj 3 mm. Mi uzis nur 5 dag da lano. 
Zdjęcie w zestawie. Kaj la foto de tuta kompleto.



Dziś liczba zdjęć w moim robótkowym albumie osiągnęła 300. Dużo tych dziergadeł...
poniedziałek, 17 kwietnia 2017
Złap licznik. Kaptu kalkulilon.
Długo to trwało, ale licznik na moim blogu, po 8 latach i 4 miesiącach, za 48 wejść pokaże 1 000 000 wejść. Dla osoby, która zrobi i wyśle do mnie skan na tej właśnie liczbie przewiduję nagrodę:  https://www.e-dziewiarka.pl/wloczka-welniana/wloczka-cashmira/wloczka-cashmira-17-detail
 Ja zrobiłam z tej wełenki sweterek w rozmiarze 40 i zużyłam tylko 28 dag. Pozostałą  częścią, a jest to 42 dag chętnie się podzielę. Kiedyś bardzo dawno temu taki konkurs wygrała Violet. Ciekawe kto tym razem?
Mój sweterek można zobaczyć tu:
http://trikada.blox.pl/2016/09/Turkusowy-Turkisa.html




20:09, trikada
Link Komentarze (1) » 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz