środa, 27 lutego 2019

Kwiecień 2015

czwartek, 02 kwietnia 2015
Piaskowy na kwiecień plecień. En la miksa sabla koloro.
Wydawać by się mogło, że już wiosna. Kończąc ten sweterek sądziłam, że założę go dopiero późną jesienią, bo to 100% wełna. Bardzo ciepła, choć cienka. Okazało się jednak, że na dzisiejsze +2  nadaje się idealnie. Dziergałam na drutach 2,5mm i 2,75. Wzór z głowy. Prosty ażur, powszechnie znany. Wyszedł fajny i bardzo ciepły sweterek o ciekawym piaskowym multikolorze. Zdjęcia, no cóż, wiem  mało ciekawe, ale moje samopoczucie ostatnio też ciekawe nie jest. Ŝajnas, ke en la printempo mi ne vestiĝos tiun ĉi novan trikitan de mi sveteron. Sed hodiaŭ estas nur2 gradoj, do estas tre ĝuste vestiĝi ion varman. Mi trikis ĝin de la tre maldika, sed 100% lano. Ĝi estas vere tre varma. mi uzis la trikolojn 2,5mm kaj 2,75mm.  La skemo estas de mia kapo ĝi estas facila kaj simpla.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz