środa, 27 lutego 2019

Sierpień 2009

piątek, 25 września 2009
Szal. La sxalo.
Wreszcie skończyłam. Włóczka to beżowa "Luna". Zużyłam 2 motki te:  http://www.zamotane.pl/index.php?products=product&prod_id=921 Gotowy szal ma 70x170 cm. Robiłam na drutach 3,5 mm. Szkoda, że nie miał mi kto zdjęcia pyknąć.
Gxuste mi finis la sxalon de la lano je la nomo " Luna" http://www.zamotane.pl/index.php?products=product&prod_id=921 . Gxi estas ege maldika. Mi uzis 10 dag =1100m. La preta sxalo estas 70x170 cm granda kaj tre mola. Mi uzis la trikolojn 3,5 mm. Bedauxrinte, ke estis neniu, kiu povus fari al mi la foton.
poniedziałek, 21 września 2009
Zielony z rudego. Verda de rufa.
Właśnie taki sweterek znaleziony w necie, ( nie pamiętam do kogo należy ten wzór) spodobał mi się na tyle, że postanowiłam go zrobić. Mój będzie z zielonej wełny. Gxuste tia svetero, kiun mi trovis en la reto placxis al mi, kaj mi komencis triki similan de la verda lano. Znalazłam jeszcze kilka, ale o tym później. Mi trovis kelkajn interesajn, sed pri ili mi skribos pli poste.

czwartek, 17 września 2009
Lato zaczekaj chwilę! Somero atendu momenton!
Taką bluzeczke z wełny dopiero co skończyłam. To cieńka wełna 100% , druty 3 mm. Z efektu zachwycona nie jestem. Chyba patrząc na wzór,  gdzieś w necie oczekiwałam czegoś innego. Tian preskaux someran bluzeton gxuste mi finigxs. Gxi estas farita de maldika 100 % lano. La trikoloj 3 mm. Mi ne estas  tute kontenta, sxajnas ke mi atendis iomete ion alian.Mam ostatnio bardzo mało czasu na robótki, szkoda, tyle włóczek czeka. Lastatempe mi havas tre malmulta da tempo por trikado, mi tre bedauxras, cxar tiel multe da lanojn... atendas  por trikado.
poniedziałek, 07 września 2009
Ceglasty, moherowy czy shetland? Mohera cxu shetlanda?
Kupiłam włóczkę 30 dag , wg. etykiety to shetland, ale po zrobieniu i wypraniu zupełnie nie przypomina shetlandu, raczej moher. Jest ultra miękka i ma sporo kłaczków. Sweterek wydaje się niezbyt gruby, ale jest niesamowicie ciepły. Wzór wzięłam z liściastego, ale zrobiłam jersejem. Na zdjęciu kolor wyszedł przekłamany, to bardziej ceglasty niż róż. Skończyłam dość dawno, ale dopiero doczekał się guzików. Gxi estas pura shetlanda lano, gxi similas al mohera. La svetereto estas tre varma kaj mola. Mi finis gxin antaux longa tempo, sed nun mi disdonis la butonojn.
sobota, 05 września 2009
Ogrodowo? Gxardene?
Skończone, podłączone, choć jeszcze nie przywrócone do poprzedniego stanu. Kopanie trwało 3 dni. Zasypujemy już tydzień, końca nie widać.
I jeszcze o Esperanto-filmik. La filmeto pri Esperanto.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej..., może to Cię zainteresuje. Se vi volas scii pli multe pri popularigo de Esperanto ekvidu!
http://ww6.tvp.pl/16537,20090822926219.strona
wtorek, 01 września 2009
Brelok. Pendigilo.
Zrobiłam takie coś, aby klucz łatwiej w łapki wpadał, zwłaszcza jak jest na dnie torebki. Mi faris tion, por ke oni povu pli facile trovi la sxlosilon, kiu estas ie en la sako.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz