środa, 27 lutego 2019

Wrzesień 2010

czwartek, 30 września 2010
Chusta Dottie. La tukego Dottie.
Zaczęłam robić wg schematu Dottie : http://www.ravelry.com/patterns/library/dottie-3. Włóczka w motkach bardzo mi się podobała,    https://www.e-dziewiarka.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1064&category_id=144&option=com_virtuemart&Itemid=2. W robocie już zdecydowanie mniej, bo w jednym motku miałam 3 kawałki i 6 pęków, a w drugim 2 kawałki i 4 pęki, więc jakość, bardziej niż wątpliwa. A i układ mnie nie zachwyca, ale skończę i...pewnie trafi gdzieś..... Mi komencis triki la tukegon laux la skemo de Ravelry, sed la kvalito de tiu cxi lano ne kontentas min, do mi trikos gxis fino kaj poste... eble donos al iu..
wtorek, 28 września 2010
Międzynarodowa lista blogów. Internacia listo de E-blogoj.
Międzynarodowa lista blogów pisanych w Esperanto-jest taka i bardzo się zdziwiłam, gdy odkryłam, że tam jestem. Figuruję pod numerem 447. Nie zgłaszałam tam mojego bloga, ale to miłe. Internacia listo de esperantaj blogoj. Mi ecx ne sciis, ke tia listo ekzistas, kaj kun granda gxojo kaj miro mi trovis tie mian blogon. Gxi situas je 447 loko.
niedziela, 19 września 2010
Tęczowa chusta . Cxielarka tukego.
Tym razem fotografowi bardzo się spieszyło, nawet nie poczekał, aż ładnie ułożę tę chustę. Zużyłam 100 gr-500 m. Cxi foje la fotisto tiel rapide faris tiujn fotojn, ke ecx mi ne sukcesis bele arangxi tiun tukegon. Mi uzis 100 gr , tio estas  500 m da lano Wzór to :   http://www.ravelry.com/patterns/library/go-fly-a-kite-shawl
I widoczny na zdjęciu bardzo stary, ale ciągle jeszcze noszony sweterek. Kaj sur la foto ankoraux oni povas vidi tre maljunan, sed ankoraux portitan sveteron. Ankaux gxin mi trikis mem.
piątek, 10 września 2010
I znowu chusta. Kaj denove tukego.
Zostało mi dość sporo wełny z szarego szetlandzkiego sweterka, więc z tych 12 dag zrobiłam wyjątkowo prostą chustę. Restis al mi suficxe multe da lano de nigra shetlanda svetero,  mi uzis gxin por triki sekvontan tukegon. De tiu 12 dag da lano, mi trikis escepte rektan tukegon.
środa, 08 września 2010
Winobranie. Vinbero.
Dziś po powrocie z pracy zajęłam się tym! Hodiaux post la reveno de la laboro mi okupigxis pri tio.
Druty też miałam w ręku, a na nich chusta. Nun mi trikas tukegon de la pura lano.
poniedziałek, 06 września 2010
Z kokardą. Kun kokardo.
20 sierpnia pisałam o zaczętym sweterku. Skończyłam, wyprałam i jest. Włóczka to shetland z odzysku. Druty 3 mm. Zużyłam 24 dag. Jestem bardzo zadowolona, bo leży dobrze, choć tym razem fotograf słabo się spisał, zdjęcia takie nie bardzo. Jam 20an de auxgusto mi skribis pri mia svetero, kiun mi lastatempe trikis. Gxi estas farita de la malnova shetlanda lano. La trikolojn 3 mm. Mi uzis nur 24 dag. Mi estas tre kontenta, cxar tiu svetero havas gxustan grandecon, fakte placxas al mi.
Przez ostatnie 2 tygodnie ciężko pracowałam porządkując dom po malarzach. Pomalowali całość, więc sprzątania było dużo.  Jest czysto, a ja nie mam paznokci, które zupełnie starłam przy czyszczeniu resztek farb. Dum du lastaj semajnoj, mi devis multe purigi mian domon, post tio, ke tuta domo estis pentrita, sed felicxe mi jam finis. Z tej włóczki pozostało mi tyle, że powinno starczyć na chustę. Restis tia kvanto de tiu cxi lano, ke suficxos por triki tukegon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz