środa, 27 lutego 2019

Luty 2019

środa, 27 lutego 2019
Koniec bloxa i przenosiny. Fino de la blox kaj translokigxo.
Jestem bardzo zawiedziona tym, że w kwietniu  po 10, 4 latach prowadzenia bloga  na BLOXe nie będę już miała w tym miejscu tej  możliwości. Wprawdzie Blox proponuje przenosiny na Wordpress, ale po założeniu tam bloga o tym samym tytule stwierdziłam, że  nie jestem pewna czy przenosić. Jeszcze zobaczę, może będzie w 2 odsłonach.
 Założyłam i zapraszam
więc nowy i znów o tym samym tytule " Trikado de Krinjo", czyli po polsku "Robótki Krysi" na Bloggerze. Jak na początek wydaje się nieco bardziej przyjazny niż Wordpress. Dużo muszę się tu nauczyć np. jak wklejać linki do blogów, które obserwuję, jak wprowadzić kategorie, wstawić licznik itd.
Teraz postaram się ręcznie przenieś prawie wszystkie wpisy z Bloxa. Mam już 4 lata. Nowe notki będą się pojawiały dopiero jak mi się uda przenieść całe 10 lat. Zapraszam w nowe miejsce i bardzo proszę osoby, które mnie miały w swojej liście blogów o zmianę adresu na:
https://trikada.blogspot.com/

Mi invitas al la nova loko de mia blogo.
Mia blogo devas translokigxi pro la fino de BLOX. Mi ege bedauxras, cxar mi esis tie pli ol 10 jaroj. Tio estas klopodo. Mi devas krei tiun lokon de komenco, mi devos multe eklerni, cxar ne cxion mi tie komprenas, sed tio estas deva, ne pova.
https://trikada.blogspot.com/
 
13:46, trikada
Link Dodaj komentarz »
sobota, 16 lutego 2019
Dzieciowo. Infane.
W ostatnim czasie spod drucików wychodzą najczęściej akcesoria dla dzieci. W dalszym ciągu trwało ubieranie wiekowych, bo ponad 50 letnich lal. Na takie cele świetnie nadają się wszelkie resztki. Nie wiem jak Wam, ale mojej wnuczce lalki przypadły do gustu. Lastatempe mi trikas multfoje por infanaj agxoj. la plej parte por mia nepino, kiu nun estas 16 monata kaj tre rapide kreskas. Mi sxategas triki tiel malgrandajvestoj. Lalka nazywa się Franek i ma 30 lat. Franek doczekał się czapeczki. Tiu pupo nomigxas Franjo kaj estas preskaux 30 jaragxa. Franjo ricevis novas cxapon.

Obie lalki  do tej pory bezimienne. Jak młoda zacznie mówić to pewnie je nazwie. Teraz to Lala i Lala. Ili estas sennomaj.



Do zaprezentowania pozostał już ukończony sweterek i sukienka. Ale brak zdjęć. Por prezentado restis svetero kaj robo. Mi devas nur foti ilin.

3 komentarze:

  1. Krysiu, blogspot jest całkiem przyjazną platformą, na pewno się tu poczujesz swojsko już niedługo :) Udanej i szybkiej przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się przeniosłam i bardzo mi się podoba. Jeszcze kilka poprawek i będzie super.

      Usuń
  2. Mi taka akcja wypadła rok temu, kiedy to wirtualna polska zrezygnowała z blogów, 10 lat wpisów, szkoda było wyrzucić ot tak.

    Pozdrawiam,
    Motzlek

    OdpowiedzUsuń