środa, 27 lutego 2019

Pażdzirrnik 2011

piątek, 28 października 2011
Z wełny z odzysku. De maltrikita lano.
Włóczka z odzysku. 50 dag. Druty 5 mm. 50 dag  da 100% lano. La trikolojn 5 mm.
środa, 26 października 2011
nowe-stare zajawka
Wełna 100% z odzysku. Mia nova trikajxo farita de maltrikita 100% lano.
niedziela, 23 października 2011
Myśli. Pensoj.
Esperanto estas universala sxosilo, kiu malfermas cxiun pordon.
Esperanto jest uniwersalnym kluczem, który otwiera wszystkie drzwi - i to prawda, zawsze się sprawdza.
czwartek, 20 października 2011
2,5 mm niestraszne.
Teraz to nawet najmniejszy rozmiar drutów będzie mi niestraszny, wreszcie mam nowe okulary. Patrzę na nie, fajne, podobają mi się. Ale sama sobie zadaję pytanie, czemu to takie drogie? Specjalnie robione szkła, nietypowa wada i koszt 2020 zł., z tego 1820 to koszt samych szkieł.... ile wełny bym mogła mieć zamiast... a niby jestem ubezpieczona.... Miaj novaj okulvitroj estis ege multekostaj pro mia neordinara okuldifekto.
13:47, trikada
Link Komentarze (5) »
niedziela, 16 października 2011
Blezer i błąd początkujacej dziewiarki. La blezero kaj la eraro de komencanta trikantino.
Poczyniłam blezer. Włóczka to 100% wełna, bardzo miła, miękka, trochę kłaczy. Druty 4,5 mm. Zużycie 67 dag. Rozmiar 44. Kolor z poprzedniego posta jest bardziej właściwy A tytuł? Właśnie, choć robię na drutach prawie 40 lat zrobiłam całkiem głupi błąd. Otóż na plisie kołnierza na brzegu jest wzór ściągaczowy 1x1 o. a taki wzór wywija się, powinny być oczka prawe lub ryż. Próbowałam blokować, przypinałam szpilkami i nic. Do zdjęcia przypięłam szpilkami. I co dalej? Pruć nie zamierzam. Myślę, że przyszyję ten kołnierz i tyle, zastanawiam się nad tym, bo reszta leży dobrze. Zresztą zobaczcie, może ktoś podpowie coś bardziej sensownego. Mi trikis blezeron kaj mi estas netute kontenta, cxar mi malbone faris la kolumon. Sed maltriki mi ne volas, eble mi cxekudros gxin.
Czekam na nowe włóczki, zamówione w piątek, przecież jak jest promocja to żadna dziewiarka nie odpuści i nic to ,że w szafach pełno, przecież się przyda, a raczej jest bardzo potrzebne.
piątek, 07 października 2011
Zajawka. Antauxrigardo.
Będzie blezer, wełna 100 %. Estos blezero. Lano 100 %.
niedziela, 02 października 2011
Wiśnia. Cxeriza.
Skończyłam. Druty 2,5 mm. 12 dag. Rozmiar 44. Estas finita. La trikoloj 2,5 mm. Grandeco 44. Uzo 12 dag.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz