środa, 27 lutego 2019

Październik 2015

wtorek, 27 października 2015
Misiaczkowy kocyk.
Taki misiaczkowy kocyk wykonałam dla kogoś kto pojawi się w naszej rodzinie. Kolor ecru. Dużo ładniejszy niż na zdjęciu. Włóczka to "Mimoza", druty 3,5mm. Zużyłam tylko 14 dag. Zawsze myślałam, że tylko czarny jest tak trudny do pokazania, a tu proszę, co zdjęcie to kit. Tiun plejdeton mi trikis por la infaneto kiu baldaux venos al nia familio. Fakte gxi estas multe pli bela ol je la foto.
http://www.ravelry.com/patterns/library/teddy-bear-baby-blanket
 





środa, 14 października 2015
Ania też dzierga. Anjo ankaux trikas.
Ania podobnie jak ja bardzo lubi robić na drutach. Często opowiadamy sobie o aktualnych robótkach. Ostatnio na moje kółko robótkowe przyniosła swoje prace. Ania jest częstym gościem na moim blogu i na "Spotkaniach robótkowych" on line, nie ma bloga, więc chwalę się za nią. Fajnie jak koleżanka ma podobne pasje. Mia kolegino Anjo, same kiel mi sxatas triki. Sxi ne posedas sian blogon, pro tio mi konsentis por montri tion, kion sxi trikis.
Szalik z włóczki akrylowej jest już noszony.
Ten jeszcze czeka na dokończenie. Tiun cxi sxalon oni devas finigxi.
I rozpoczęta chusta. Komencita tuko.

niedziela, 11 października 2015
Rodzinka w "Mam talent".
Wczoraj w mam talent wystąpili członkowie mojej rodziny: Tomek - 1 z prawej, gra na gitarze i Małgorzata 3 od prawej, gra i śpiew.
 http://mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/dzieki-nim-uslyszelismy-taniec,1469248.html
13:39, trikada
Link Komentarze (1) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz