środa, 27 lutego 2019

Wrzesień 2017

wtorek, 26 września 2017

Śpiworek dla Hani. Dormosako por Hanjo.
Śpiworek zrobiłam z włóczki "Lanagold" 390m/100g. Druty 4mm. Zużycie 23 dag. A dodatkowy guziczek po to, aby można było zapiąć, tworząc większy dekold. Tiun cxi dormosakon mi trikis de la fadeno je la  nomo "Lanagold". Gxi estas miksajxo de 49% da lano kaj la resto estas akrilo. Preta dormosako pezas 23 dag. Mi trikis je la trikoloj je la grandeco 4 mm.



środa, 20 września 2017

Czapkowo. Cxapete.
 Zrobienie czapeczki, takiej maleńkiej wcale nie jest łatwe. Zawsze wychodziła mi za duża, dlatego każdą kolejną robiłam o 2 oczka mniejszą. Szósta okazała się trafiona z rozmiarem. Pozostałe poczekają...  Por fari la cxapeton oni devas scii kia devas esti la grandeco. Bedauxrinde mi cxiam trikis tro grandan. la sesa okazis en gxusta grandeco. Sed tio ne gravas. Ili atendos.



09:13, trikada , druty-trikoloj
Link Komentarze (1) »

poniedziałek, 04 września 2017 

Bordowa "Diva". Cxerizkolora de "Diva".
Wakacje wakacjami, ale na drutach też coś tam się działo. Włóczka "Diva" przeleżała w tapczanie kilka lat. Wreszcie się doczekała. Na bluzeczkę w rozmiarze 40 zużyłam 26 dag. Druty 3 mm. Ferioj jam finigxis, sed dum ili dauxris mi trikis por mi cxi tiun bluzeton de la fadeno je la nomo "Diva". Gxi estas turkisa akrila fadeno. Mi uzis 26 dag. La trikoloj 3 mm. To mój drugi wyrób zrobiony od góry. Pierwsza była sukienka. Długo trwało zanim się przekonałam do tej metody, jakieś 45 lat dziergania od dołu i wreszcie się nauczyłam. W sumie prosta sprawa. Nun gxi estas mia dua trikajxo kiun mi faris de supra flanko. Mi longe timis tiun metodon, sed nun mi estas ege kontenta.
 




 
 A tu robótka z całkiem innej bajki. Renowacja łóżeczka. Kaj jen la liteto por mia nepino. Ni renovigxas gxin.

Teraz dziergam tycie czapeczki....Nun mi trikas etajn cxapetojn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz