środa, 27 lutego 2019

Maj 2017

niedziela, 28 maja 2017
Pasiaczek. Zona.
Sweterek noszony od wczesnej wiosny. Całkiem przyjemny, wydziergany z włóczki "Lanagold" 390m/10 dag. Druty 3,5 mm. Choć rękawy są nieco za długie to lubię go. Tiu svetero estas portata jam de frua printempo. Gxi estas tre mola, varma kaj agrabla.



Z drutów zeszłą niemowlęca sukienka. To moja 1 robótka od góry. Je miaj trikoloj nun estas la robeto por mia nepino. Mi unuan fojon trikas ion de supro.


poniedziałek, 08 maja 2017
Kolejne buciki do zestawu. Sekvontaj sxuetojn por la kompleto.
Ale buciki są. Sed sxuetojn jam estas.




Czas należy zapełnić . Sed oni devas bone uzi la tempon.


poniedziałek, 01 maja 2017
Buciki do zestawu. Sxuetojn por la kompleto.
Kocyk w serduszka gotowy, oczekuje na pranie i obfocenie. Sweterek się kończy. Spodenki gotowe. Buciki powstały z połączenia wcześniej użytych włóczek, wyszły całkiem fajne. W każdym razie bardzo mi się podobają.
Według tego wzoru wydziergam  nieco mniejsze.
Plendeto jam estas preta. Nun atendas lavadon kaj mi povos prezenti gxin. Svetereton mi baldauxfinos. Pantalonetoj estas pretaj. Do nun mi trikis ege malgrandajn sxuetojn. Mi uzis restoj de la tuta kompleto, do mi pensas, ke cxio konvenos. La linko montras la skemon . Laux gxi mi trikis ilin.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz