środa, 27 lutego 2019

Wrzesień 2016

czwartek, 22 września 2016
Turkusowy. Turkisa.
Ta włóczka czekała długo, bo kilka lat na swoją kolej. To "Cashmira" 100% wełna. Dziergałam na drutach 3,25. Zużyłam prawie 3 motki. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Jen estas mia sverero de la 100% lana fadeno "Cashmira" Mi uzis la trikolojn 2,25 mm. Mi estas tre kontenta de la efiko.



sobota, 10 września 2016
Zdjęcia nie całkiem piórkowego. Fotoj
Wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia sweterka. Włóczka to "Alpaca Silk brushet" z Dropsa. Zużycie 13 dag, więc to nie do końca "piórkowy", ale jest bardzo ciepły i miękki. Sweterek pokazywałam na wieszaku, ale wiadomo, że to nie to. Gxus mi sukcesis kaj mi havas la fotojn de mia laste trikita svetero. Mi trikis gxin de la"Alpaca Silk brushet" de Drops. Tre varma kaj mola fadeno.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz