środa, 27 lutego 2019

Listopad 2016

czwartek, 17 listopada 2016
Zimowo, granatowo i .... Vintre, malhelblue kaj....................
Coś ostatnio brak mi entuzjazmu do prowadzenia bloga, jakoś tak inaczej niż 8 lat temu, kiedy go zakładałam, wtedy każdy wpis mnie cieszył. Podziwiam inne z cudnymi zdjęciami, a moje? no cóż bieda. Lastatempe mi malpli entuziasme skribas mian blogon. i jam estas preskaux ok jaragxa. Komence mi Gxojis pro cxiu enskribo, nun ne tre. Ebla pro tio, ke en la reto estas multaj, tre belaj kun bonegaj fotoj. W realu kolor dużo ładniejszy. Reale la koloro estas pli bela kaj vigla.
Przedstawiam ostatnio wykonany zestaw. Jeden wielki szal, którego tu nie widać i do zestawu 2 czapeczki. Mi prezentas laste faritan kompleton. Estas granda sxalo kaj du cxapoj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz