środa, 27 lutego 2019

Grudzień 2015

wtorek, 29 grudnia 2015
Siedmiomilowe buty. Unuaj sxuetojn.
 W mojej najbliższej rodzinie od wielu lat nie przyszło na świat żadne dziecko. Nasi bratankowie i siostrzenice są w wieku od 20 do 40 lat, a syn ma 26.  W marcu pojawi się nasza najmłodsza bratanica Zoja. To dla niej wydziergałam kocyk w misie , a teraz buciki. Rozmiar najmniejszy, taki na sam początek. Wzór z Internetu, (1 zdjęcie). Nie miałam szczegółowej rozpiski wzoru dlatego przez lupę liczyłam oczka i rzędy. Moja włóczka była nieco cieńsza. En mia familio jam de multajn jarojn ne naskigxis infano. Do ni ege gxojas, ke frato de mia edzo etos patro. Lia filineto Zoja venos marte kaj mi por sxi facis jam blanketon kaj tiujn sxuetojn. La skemon mi prenis de la reto, sed pro manko de la priskribo mi devis mem kalkuli la masxojn rigardante ilin tra la pligrandigxanta glaso.



Druty 2,5mm. Zużycie 2 dag. La trikoloj 2,5mm. La uzo 2 dag.



czwartek, 24 grudnia 2015
Tylko dobra. Nur bonon.

Okaze de la Kristnasko kaj la Nova 2016 Jaro cxion bonan kaj belan, sanon, felicxon, amon, esperon, pacon! Tion mi al Vi deziras.
Dla Was wszystkich tylko dobra życzę.

14:01, trikada
Link Komentarze (1) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz