środa, 27 lutego 2019

Sierpień 2016

wtorek, 16 sierpnia 2016
Jest. Estas.
Uff! Wreszcie jest, skończyłam i zdaje się, że pobiłam rekord w długości dziergania. Sweterek zaczęłam jakieś 4-5 miesięcy temu. Zrobiłam do pach i tak sobie leżał zupełnie porzucony. Przez ponad 2 miesiące nie wzięłam drutów do ręki, czyżby drutowstręt?  Włóczka to "Alpaca Silk brushet" z Dropsa. Robiłam nieco ciaśniej niż zaleca producent. Mój zrobiłam na drutach 4mm. Waży 13 dag. Zadaję sobie pytanie - czy on jeszcze piórkowy czy już nie? Wykończyłam go wrabiając 2 rzędy koralików, chyba mi się podoba.
Uf, finfine mi finis mian novan sveteron. Sxajnas al mi, ke mi rekorde longe trikis gxin. Tiun sveteron mi trikis pli ol 4 monate. Kiam estis iomete pli ol duono mi cxesis je 2 monatoj, cxu malsxatego al trikado, eble tia du monata. Fadeno estas "Alpaca Silk brushet" de Drops. Mi trikis je trikoloj 4 mm. Gxi pezas nur 13 dag, estas tre mola kaj varma.






Od razu zostały nabrane oczka na następne robótki: Tuj mi surmetis la masxoj por sekvonta trikajxo.

Stalowa włóczka "Wool" 80% wełna, jeszcze nie mam pomysłu jak dalej... Griza fadeno je la nomo "Wool", Ankoraux mi ne elpensis ian skemon.

Turkusowa "Cashmira". Turkisa "Carhmira".
Mam nadzieję, że tym razem zrobię w czasie krótszym niż 4 miesiące, oby. Mi esperas, ke mi trikos ilin pli rapide ol tiu lastan.
W koszu z zaczętymi robótkami leżą 3 inne sweterki zrobione do pach, jakoś brakuje zapału, żeby skończyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz