środa, 27 lutego 2019

Marzec 2013

poniedziałek, 18 marca 2013
Po raz 11. Ŝtrumpetojn 11 an foje.
To 11 para skarpet zrobionych w tym roku. Kolor rzeczywisty to ciemna wiśnia. Jen estas 11 paro de ŝtrumpetojn, kiujn mi trikis ĉi jare. Fakte la koloro estas tute alia ol je la foto. Ĝi estas malhelĉeriza koloro. Jen ili:
 
I trochę sprutej wełenki, która oczekuje na prostowanie. Kaj iomete da maltrikita lano, kiu atendas je renoviĝo.
niedziela, 03 marca 2013
Limonkowy z Luny. Limona de la "Luna".
Sweterek z włóczki "Luna". Zrobiłam go w 2 nitki na drutach 3mm. Zużyłam około 15 dag włóczki, jakieś 1600 m.  Wzór wymyślałam w trakcie dziergania. Sweterek mógł być nieco dłuższy. A teraz biorę się za poprawę główki rękawa w kropku z poprzedniego wpisu. Myślę, że o 1 cm mniejsza lepiej się ułoży. La bluzeto de la fadeno je la nomo "Luna". Mi trikis je la trikoloj 3 mm je 2 fadenoj kune kaj mi uzis nur 15 dag, do ĝi estas tre malpeza. La skemon mi elpensis mem dum la trikado. La svetero povus esti iomete pli longa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz