środa, 27 lutego 2019

Wrzesień 2013

niedziela, 29 września 2013
Pogryziony facet.
Sweter zrobiłam dla syna z czystej 100% wełny w kolorze bardziej beżowym niż na tym zdjęciu. Waży prawie 90 dag.Syn twierdził, że go gryzie, więc już go nie ma.Tiun sveteron mi trikis por mia filo. Mi trikis ĝin de 100% lano, la koloro estas iomete pli sabla ol kiel sur la fotoj.
piątek, 20 września 2013
Piętnaste. Dekkvinaj.
 Wykonane z wełny. Trikitaj de la lano.
niedziela, 15 września 2013
Skarpety. Ŝtrumpetojn.
 Podobno 2013 r jest rokiem skarpetki. To ja realizuję dzierganie skarpet wręcz perfekcyjnie. Te są 14-te. Wełna shetlandzka z odzysku. Ŝajnas, ke la jaro 2013 estas nomita kiel la ŝtrumpeta jaro, temas pri tiuj trikitaj. Se fakte jes, tiam mi realigas tion perfekte, ĉar tio estas jam14a paro.
i etui na telefon
czwartek, 12 września 2013
Dorosły mężczyzna robi na drutach.
No cóż, to, że robi wcale mnie nie zdziwiło, ale to zdziwienie prowadzących program, bardzo, bo co w tym dziwnego, że ktoś dzierga?
http://pytanienasniadanie.tvp.pl/12348630/dorosly-mezczyzna-robi-na-drutach
11:31, trikada
Link Dodaj komentarz »
sobota, 07 września 2013
Spódnica. Jupo.
Widziałam ich kilka, wszystkie piękne i też chciałam taka mieć. Mi vidis kelkajn kaj mi ankaŭ volis havi similan, do mi trikis mem. : Taką i Taką i z opisem tu i pięknie po polsku.
Ja swoją zrobiłam z 3 włóczek, a nie z 2 jak we wzorze. Mian jupon mi trikis de 3 koloroj, ne kiel de 2 , kiel en la skemo-vidu linkon. - patrz tutaj.

Włóczka Lanagold - 240m/100g. Zużyłam 40 dag. Zamierzam jeszcze dorobić górę, taki mały czarny, rozpinany sweterek. Lano "Lanagold" enhavas 240m en 100 g. Mi uzis 40 dag. Mi intencas ankoraŭ triki la sveteron, nigran, malgrandan kun butonoj.

10:53, trikada , druty-trikoloj
Link Komentarze (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz