środa, 27 lutego 2019

Styczeń 2012

sobota, 28 stycznia 2012
Buro-granatowy cardigan. Grize malhelblua cardigano.
Wełna 100%, australijska, lekko gryząca, bardzo miękka. Druty 4,5mm. Rozmiar 42. Zużycie 45 dag. Kolor to bardzo ciemny przyszarzały granat z żółtymi, białymi i turkusowymi kropkami. Aparat kłamie. Gxi estas auxstralia 100% lano. estas iomete raspa, tre mola. La trikoloj 4,5mm. La grandeco 42. Mi uzis 45 dag da lano. Fakte la koloro vere estas alia ol sur la fotoj, gxi estas malhelegrize malhelblua kun flavaj, blankaj kaj turkisaj elementoj.
Ten kolor jest najbliższy prawdziwemu. Powinien być nieco ciemniejszy.
środa, 25 stycznia 2012
Cardigan. Svetero.
Tym razem trwa to bardzo długo, ale jestem już na etapie plisy, więc szansa na rychłe ukończenie zaczyna się pojawiać. Ciemno, słabo widać, kilka dni zabierałam się za nabranie oczek na plisę. Myślę, że  za 3-4 dni pokażę efekt końcowy. Wzór pochodzi ze strony: http://kropkinadi.blogspot.com/2011/10/yey-its-gray.html 
http://www.ravelry.com/patterns/library/yey-its-grey 
Nie robiłam z opisu, tylko ze zdjęć, dobrze zrobione to opis niepotrzebny. Cxi foje tiu trikado dauxras jam suficxe longe, sed mi estas jam cxe la fino, do estas la sxanco, ke post kelkajn tagojn mi prezentos la efikon. Gxenerale estas nun malhele, do mi havis klopodon por disdoni novajn okuletojn. Mi pensas, ke post kelktaga laboro mi povos montri al vi jam pretan sveteron. La skemo devenas de la pagxo (vidu linkon ), sed mi ne uzis priskribon, la fotojn estis tre bone faritaj do mi faris de la foto, nur rigardante ilin.
sobota, 14 stycznia 2012
Prościuch. Rekta cardigano.
 Kadłub prawie jest. La grava parto jam estas.

wtorek, 03 stycznia 2012
Alpaka. De Alpako.
Zachwycił mnie kolor. Fascinis min la koloro. Estas belega kaj la fadeno estas nekredeble mola. Włóczka to Alpaka z Dropsa. Bardzo miła w  dotyku, taka jedwabista i to tyle plusów. Minusem jest zbyt wysoka cena, nieadekwatna do jakości, bo były: pęki-4 i zerwane nitki-3. Wełna bardzo mocno farbuje i niestety zostaje na podkoszulce-nitki, kłaczki-dużo tego. Więcej nie kupię, gdyż podobną jakość można otrzymać za niższą cenę. Sweterek robiłam według własnego pomysłu. Ozdobą jest tylko 1 warkocz z 10 oczek. Dekold łódkowy. Druty 3,5 mm. Rozmiar 42/44. Zużycie 33 dag. Gxi estas 100%lano de Alpako. Mi ne acxetos gxin duan fojon pro tio, ke gxi redonas la koloron kaj fakte la kvalito ne estaqs tiel alta, kio sugeris la prezo, meze estis multajn erarojn. tiun sveteron mi trikis laux mia propra projekto. Mi uzis 33 dag da lano. La grandeco estas 42/44. La trikolojn 3,5 mm.
Kolor przekłamany, w realu dużo ciemniejszy. La koloro estas falsa, fakte estas multe pli malhela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz