środa, 27 lutego 2019

Wrzesień 2014

wtorek, 16 września 2014
Na leniwca. Por maldiligentulo.
Nowa serwetka. Przykład na to, że jak się człowiekowi nie chce porządnie zblokować to musi robić jeszcze raz. Jen estas ekzemplo je tio, de oni devas bone kaj precize bloki tian kroĉetitan tablotukon. Ali maniere ĝi ne aspektos bone kaj oni devos ripeti la blokadon.
czwartek, 04 września 2014
Gazety dziewiarskie. Gazetoj pri trikado.
 Kiedyś, dawno temu kupowałam ich dużo. Potem było wiele lat przerwy. Niedawno w prezencie od syna dostałam prenumeratę "Sandry". Cieszyłam się jak głupia, bo to niezła gratka, przynajmniej wtedy tak myślałam. I co? Ano nic. Zawiedziona jestem i to bardziej niż bardzo. Kiedy wędruję po Waszych blogach to tyle mi się podoba, tyle ciekawych projektów. A tu, bieda i odgrzewane kotlety. Z 3 numerów znalazłam 1! ciekawy wzór. Dostanę pocztą jeszcze 3 numery i ...to wystarczy mi na bardzo długo. A tak na marginesie ciekawa jestem kto im te dzieła projektuje?
Iam antaŭ multaj jaroj mi ofte aĉetadis gazetoj pri  trikado. Poste estis longa paŭzo kaj nun donace al mia filo mi ricevis ses numerojn. Ili ege malkontentis min. Mi konstatas kiu projektas tion, ĉu li-ŝi ne interesiĝas pri modo, ne vidas en kio vestiĝas homoj?
14:33, trikada
Link Dodaj komentarz »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz