środa, 27 lutego 2019

Listopad 2010

środa, 29 grudnia 2010
Oba męskie. Ambaux viraj.
Kończy się jeszcze jeden pasiak z wiśniowym paseczkiem, dla mnie, nudne to, ale te komplety dobrze się prezentują. Na jakiś czas koniec z pasiakami. Mi estas cxe la fino jam la trian kompleton, similan al tiujn sur la foto. Cxi foje gxi estos por mi..
sobota, 25 grudnia 2010
Komplecik. La kompleto.
Wydziergany dla syna, jeszcze przed świętami. Trikita por mia filo, antaux la festoj.
środa, 22 grudnia 2010
Boże Narodzenie. Kristnasko.
Życzę Wam wszystkiego dobrego, dużo miłości nie tylko w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Cxion la plej bonan, multe da amo ne nur okaze la Kristnasko, mi deziras al cxiujn.
15:17, trikada
Link Komentarze (10) »
sobota, 11 grudnia 2010
Ze Szronika. De Szronik.
Włóczka "Szronik" - 15% wełna, 85% akryl. Dość szorstka, ale nie mechaci się. Druty 3,5 mm. Czapka od dołu ma 120 oczek. Szal robiony z boku - 270 oczek. Komplecik dostał mąż. Na pokazanie twarzy nie było zgody. La cxapo kaj la sxalo de la laneto je la nomo "Szronik", gxi enhavas 15% da lano kaj 85% de akrilo. La trikolojn 3,5 mm. La cxapo de 120 o. kaj la sxalo de 270 o. Tiun kompleton ricevis mia edzo. Mi ne ricevis permeson por montri lian vizajxo


poniedziałek, 06 grudnia 2010
Żółty komin. Flava..
Wełna Shetland 100 % (z odzysku), bardzo cieńka, tak bardzo, że robię w 3 nitki, na drutach 4 mm. Ścieg to podwójny ryż. La lano estas 100  shetlanda lano. Gxi estas tiel maldika, ke mi faras gxin je 3 fadenojn je la trikolojn 4 mm. I jak to zwykle bywa 2 następne robótki zaczęte. Obie to zestawy: czapka z szalem, tym razem męskie. Kiel kutime mi jam komencis triki du novajn trikajxojn. Ili estas la viraj kompletoj.
środa, 01 grudnia 2010
Beret. La bereto.
Prezentuję berecik, który jest już dość stary, ale wcześniej nie było okazji żeby zrobić zdjęcia. Bardzo podoba mi się ten wzór, pewnie go jeszcze popełnię w większym rozmiarze. Mi prezentas tiun cxi bereton. Gxi estas suficxe maljuna, sed pli frue mankis okazon por fari la foton. Tre placxas al mi tiu skemo, do certe mi ankoraux trikos la saman, sed en pli grandagrandeco. Ostatnio robótki idą kiepsko, w pracy nawał roboty, a ja czuję się kiepsko. Laste miajn trikajxojn plimultigxas tre malrapide. En mia laboro mi havas tro multe da okupojn kaj mi ne fartas min bone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz