środa, 27 lutego 2019

Styczeń 2011

sobota, 29 stycznia 2011
Kratka. Kradeto.
Wreszcie znalazłam schemat. myślę o kostiumiku w chanelowskim stylu. Finfine mi trovis la skemon, mi pensas pri la trika kostumo en la chanel stilo. (zdjęcie z Osinki)
Na drutach mam aktualnie 2 bardzo eteryczne szale- czerwony i beżowy, 1 szal turkusowy w ananasy - na szydełku i obrus na który zabrakło nici, ale te są już w drodze. Je la trikolojn mi nun havas 2  ege delikatajn kaj maldikajn sxalojn, unu kun ananasa skemo mi crocxetas kaj ankaux krocxetitan tablotukon kiun mi cxesis pro la manko de la fadeno. Tiu fadeno jam estis sendita per posxte kaj mi pensas, ke venos lunde, tiam mi denove crocxetos gxin.

niedziela, 23 stycznia 2011
Obrus-postępy. Tablotuko-progreso.
Udłubałam tyle, zabrakło nici, czekam na dostawę. W stosunku do schematu, będzie większy, bo zamierzam powtórzyć 2 element. Mi krocxetis tiel multe kaj nun mi atendas je fadenoj. Mi ne tute krocxetas je la skemo, cxar mia tablotuko estos pli granda ol tiu montrita sur la skemo.
środa, 12 stycznia 2011
Obrus c.d. Tukego t.p.
Na dziś wygląda to tak:  Hodiaux gxi aspektas tie:Obrus jest robiony od środka. La tukegon mi krocxetas de la centro.
poniedziałek, 10 stycznia 2011
Będzie szydełkowy obrus. Estos krocxetita tablotuko.
Taki piękny wzór znalazłam w sieci, a że nerwy trzeba jakoś ukoić to przez ostatnie dni dziergałam. Tiun cxi belan skemon mi trovis en la reto kaj mi komencis krocxeti la tablotukon. Nitka ta, la fadeno tia
Schemat jest na bieżnik, dlatego nabrałam o połowę więcej (225)oczek łańcuszka od którego zaczyna się dłubać. La skemo estas je tablotuketo, sed mi faris 1,5 da skemon, do mi pensas, ke mi ricevos grandan tablotukon.
I robię w dwie nitki, bo to straszna cienizna. Mi krocxetas je 2 fadenojn, cxar gxi estas maldiketa.
sobota, 08 stycznia 2011
Ostatni pasiak tej zimy. La lasta...
Na początek, dziękuję dziewczyny za słowa otuchy, ale mój dół nie jest spowodowany brakiem słońca. To akurat bardzo mi pasuje z powodu mojej fotodermatozy, brak światła jest o.k. Komence de la Nova Jaro mi eksciis, ke mia salajro plimalaltigxos... tute sen kauxzo, iu kiu tute ne konas min, nek mian laboron tion decidis. Mi estas tre kolera, mi ne konsentas tion,  sed kion mi povas fari.......... mi volas labori, do........
Siedzę w domu i się wściekam, robótki pomagają, tylko trochę. Mi estas ege malkontenta. Trikado helpas nur iomete.
Czapka z reszty włóczki od poprzedniego kompletu. Wełna 100% shetlandzka. La cxapon mi faris de la resto de la lano de antaux prezentita kompleto. Gxi estas de pura shetlanda lano.
Obrus w polne kwiaty, to też moje dzieło. La tablotukego en la polaj floroj mi brodis mem. Całość tu. Tutajxo tie.
czwartek, 06 stycznia 2011
Telegraficznie. plimallonge.
Właśnie rozebrałam choinkę. Gxuste mi malvestigxis tiun cxi arbeton.
Mam doła jak rów mariański, więc idę-tym razem szydełkować, może mi przejdzie, choć wątpię, bo  przyczyna poważna i niezależna ode mnie. Mi estas ege malkontenta pro... do mi krocxetos , eble ...

16:31, trikada
Link Komentarze (4) »
wtorek, 04 stycznia 2011
Szare romby-całość. Grizaj romboj-tutajxo.
Zapowiadany komplet w romby skończyłam. Leży tak sobie, bardzo ciepły.
sobota, 01 stycznia 2011
2/3
Wczoraj skończył się 2, a dziś rozpoczął 3 rok mojego blogowania. Dziękuję Wam wszystkim tu zagladającym i komentującym. Hieraux finigxis la 2a jaro de la ekzisto de tiu cxi blogo kaj hodiaux komencas la 3a. Al cxiujn, kiujn vizitas kaj komentas mian blogon mi ege dankas.
12:22, trikada
Link Komentarze (4) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz